30 مکان برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی در روانسر مشخص شد


30 مکان برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی در روانسر مشخص شد

کرمانشاه- ایرنا- شهردار روانسر گفت: 30 نقطه شهری در مناطق مختلف برای تبلیغ نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهر مشخص شده است.

امید مجیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اقدام باهدف حفظ منظر شهری و پیشگیری از آلودگی‏‌های بصری صورت می‌‏گیرد.

وی ادامه داد: در این مکان های موقت، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند پوسترها و اقلام تبلیغی خود را در زمان قانونی تبلیغات نصب کنند.

شهردار روانسر با تاکید بر اینکه حفظ سیمای شهر در آستانه عید نوروز ضروری است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته نصب انبوه پوسترهای تبلیغاتی چهره شهر را نامطلوب جلوه می داد این اقدام صورت گرفته است.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان روانسر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: دایر کردن ستاد انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محدوده میدان معلم شهر روانسر ممنوع است.

فرهاد محمودی افزود: با توجه به ترافیک و شلوغی میدان معلم(سه راه اصلی شهر روانسر) و در جهت سهولت تردد خودروهای عبوری به داوطلبین اعلام شده دایر کردن ستاد تا فاصله ۲۰۰ متری از هر طرف این میدان ممنوع است.

وی همچنین از تشکیل کمیته امحا آثار تبلیغاتی غیرمجاز نامزدهای انتخاباتی خبر داد و اظهار کرد: ۶ نفر به عنوان اعضای اصلی این کمیته انتخاب و برای آنها حکم صادر شده است.

در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود، شهرستان روانسر ستاد فرعی حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات است.

حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی است که دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام