فضای مجازی یزد، داغ‌تر از تبلیغات میدانی


فضای مجازی یزد، داغ‌تر از تبلیغات میدانی

یزد- ابرنا- تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از ساعت 24 چهارشنبه شب در سراسر کشور آغاز شد همچنان ادامه دارد؛ داغی تنور این تبلیغات در شهر یزد و دیگر مناطق این استان در فضای مجازی، محسوس‌تر از تبلیغات میدانی است.

حضور میدانی خبرنگار ایرنا در صبح جمعه در سطح شهر یزد نشان داد که تبلیغات انتخابات، نسبت به ساعات آغازین آن وارد فاز جدیدی شده و بر تعداد عکسها و بیلبوردها و تصاویر تبلیغاتی افزوده شده است.

در این دوره نیز همچون چند دوره قبل و البته بر خلاف دوره های پیشین تر، مر قانون، در دستور کار نامزدها قرار دارد و خوشبختانه بی‌نظمی بر فضای تبلیغاتی حاکم نیست.

مسوولان ذیربط در استان، مکانهای خاصی را برای تبلیغات نامزدها منظور کرده اند و آنها نیز سعی نموده اند فقط در همین نقاط و دیگر نقاط مجاز به تبلیغات بپردازند.

اما با توجه به تاکید مسوولان در مورد اجتناب از قانون شکنی و دوری از تبلیغات هنجارشکنانه،تنور فضای مجازی یزد و شبکه های اجتماعی آن، داغ‌تر از تبلیغات میدانیست که شاید یکی از دلایل آن کم هزینه تر بودن تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باشد.

ستادهای مرکزی نامزدها نیز در همه شهرستان های استان فعال شده اند.

تبلیغات میدانی نامزدها در شهر یزد، بیشتر در هسته مرکزی مشهود است و حتی نامزدها سعی کرده‌اند ستادهای اصلی خود را در مناطق مرکزی شهر دایر کنند.

برخی از مدیران کانالهای پر بازدید در این استان بعلت آنکه داوطلب مورد حمایت آنان بنا بر هر دلیلی موفق به حضور در این میدان سیاسی نشده، از تبلیغ دیگر نامزدها هم خودداری می کنند .

برخی از آنها به صورتی کاملا آشکار از یک نامزد انتخاباتی حمایت می نمایند و برخی از همین شبکه های اجتماعی اقدام به زدن غرفه در مکانهایی چون نمایشگاه کتاب کرده اند.

باید منتظر ماند؛ قطعا تبلیغات انتخاباتی در استان یزد همانند سایر نقاط کشور، در چند روز آینده، داغ‌تر و پر حاشیه‌تر خواهد شد.

۲۳۹ نفر در انتخابات این دوره مجلس در استان یزد ثبت نام کردند که صلاحیت ۱۴۷ نفر تایید شد ؛ برای جمع آوری آرای مردم در ۱۰ شهرستان استان ۷۷۲ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد .

دوم اسفند ماه آینده انتخابات مجلس همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه انتخابیه یزد برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق