وزیر دادگستری آمریکا: توئیت های ترامپ مایه دردسر است


وزیر دادگستری آمریکا: توئیت های ترامپ مایه دردسر است

وزیر دادگستری آمریکا ضمن انتقاد از استفاده زیاد ترامپ از توئیتر و اظهار نظر وی درباره پرونده های قضایی گفت که توئیت های رئیس جمهور این کشور مایه دردسر است و مزاحم کارش می شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، «ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا پنجشنبه شب از توئیت های بیش از اندازه دونالد ترامپ انتقاد کرد و آن را مزاحم کار خود دانست.

ویلیام بار خواستار توقف توئیت های ترامپ درباره پرونده ها و دادستان های آمریکا شد و گفت که رشته توئیت های رئیس جمهور آمریکا در کار قضایی وی خلل ایجاد می کند.

وزیر دادگستری آمریکا که با شبکه خبری «ای‎بی‌سی نیوز» گفت وگو می کرد، افزود: زورگویی را از هیچ کس قبول نمی کنم و تحت تاثیر آن قرار نمی گیرم.

وی با اشاره به توئیت های ترامپ درباره پرونده قضایی «راجر استون» دوست صمیمی ترامپ و مشاور ستاد انتخابی و اتهامات وارده به وی درباره «جلوگیری از اجرای عدالت» و «دروغگویی» گفت که حمله ترامپ به تیم حقوقی و قضایی پرونده استون به نظام قضایی امریکا ضربه می زند.

مسئولان دستگاه قضایی آمریکا برای استون محکومیت 7 تا 9 سال زندان را در نظر گرفته اند که این مساله با واکنش ترامپ مواجه شد و با انتشار توئیتی آن را «ناعادلانه» خواند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی