ورزشگاه فولادشهر خالی از تماشاگر نباشد


ورزشگاه فولادشهر خالی از تماشاگر نباشد

سید هاشم سلطانی نیا پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در حال حاضر باید از میودراگ حمایت کنیم و در بازی های خانگی ورزشگاه فولادشهر را خالی نگذاریم‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سید هاشم سلطانی نیا پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن سابق تیم ملی، استقلال، سپاهان و ذوب آهن بیان کرد: بین گزینه های مربیگری ذوب آهن بودم و باشگاه از من برنامه خواست، من هم تحویل دادم و حتی حاضر بودم سفید امضا کنم اما هیئت مدیره به این نتیجه رسیدند که مربی خارجی جایگزین شود.

نقل و انتقالات نیم فصل بیشتر به ضرر سبزپوشان بود
وی افزود: همه تیم ها با توجه به نیم فصل سپری شده به یارگیری میپردازند، ذوب آهن هم چون امتیازات بسیاری از دست داد باید بیشتر فعالیت میکرد، اما اینگونه نبود و مهره های اصلی خودش را هم از دست داد.
پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: در حال حاضر میودراگ روادولوویچ سرمربی تیم است و در سه بازی انجام داده ۲ برد و ۱ باخت بدست آورده است ماهم باید فقط به حمایت بپردازیم و حتی الامکان در بازی های خانگی ورزشگاه فولادشهر را خالی نگذاریم‌.
مربیان خارجی به زمان حساس هستند
سلطانی نیا ابراز داشت: در نیم فصل دیدیم که سه مربی خوب خارجی لیگ از تیم هایشان جدا شدند که همگی بخاطر وضعیت مالی بود.
بازیکن سابق تیم ملی خاطر نشان کرد: وقتی به مربی خارجی اعلام میشود در این زمان به حساب شما یک بخش قرارداد ریخته می شود باید سر وقت انجامش داد، آنها بسیار حساس هستند به این موضوع و متنفرند از دروغ گویی، دیدیم که مربی بسیار خوبی مثل استراماچونی از فوتبال ایران رفت.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری