مقتدی صدر: تظاهرات ضددینی به نام آزادی را برنمی‌تابیم


رهبر جریان صدر عراق با صدور بیانیه‌ای از برپایی هر گونه تظاهرات ضددینی به نام آزادی با هدف نشر فسق و فجور در این کشور انتقاد کرد.

مقتدی صدر: تظاهرات ضددینی به نام آزادی را برنمی‌تابیم

به گزارش ایکنا؛ در این بیانیه که از سوی دفتر مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق منتشر شد، آمده است: دیروز صداهایی برای افراط‌گرایی، کشتار، گردن‌زدن و انفجار با نام دین شنیده می‌شد و امروز جریانی به راه افتاده است که برهنگی، آزادی، اختلاط، مستی، فسق و فجور، کفر، اهانت به ذات الهی، براندازی اساس شریعت و ادیان آسمانی و هتک حرمت پیامبران و معصومین را فریاد می‌زند.

این بیانیه می‌افزاید: ما باید با علم، ایمان، اخلاق و با قدرت از دین، عقیده، باورها و سبک زندگی‌ای که با آن تربیت شده‌ایم، دفاع کنیم و اجازه ندهیم آزادی و روشنفکری به نشر فحشا و منکر در جامعه به ویژه در جامعه عراق که سرزمینی مقدس است، منجر شود.

مقتدی صدر همچنین اعلام کرد: امروز بسیاری از طرفداران روشنفکری ادعا می‌کنند که می‌خواهند اصول و قواعد ادیان آسمانی را ساقط کرده و به دلایل واهی از عمل به دستورات دین سر باز بزنند و برای این هدف سعی در اغوای جوانان دارند.

وی در پایان بیانیه تأکید کرد: من به این گروه داعشی‌های تمدن‌خواه و آزادی‌طلب اعلام می‌کنم که به دنبال خواسته‌های حیوانی و شهوانی خود نروند و بدانند که ما در برابر توهین به دین، عقیده و وطن ساکت نخواهیم ماند و هرگز اجازه نمی‌دهیم که ارزش‌های عراق را از بین ببرند، همان‌گونه که پیش از این به اشغالگر اجازه نابودی عراق را ندادیم، ما سرباز خدا و معصومین هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی