فیلم‌برداری فیلم جدید فرهادی با اسم یک قهرمان (A Hero) به زودی آغاز خواهد شد


فیلم‌برداری فیلم جدید فرهادی با اسم یک قهرمان (A Hero) به زودی آغاز خواهد شد

بالاخره قرار است فیلم جدید فرهادی وارد فاز پیش‌تولید شود و هفته آینده در بازار فیلم اروپا در حاشیه جشنواره برلین فیلم‌نامه این اثر در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت. فیلم انگل، برنده اسکار بهترین فیلم و نخل طلای جشنواره کن نشان داد فیلم‌های غیرانگلیسی زبان از چه پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای موفقیت در جشنواره‌ها و... نوشته فیلم‌برداری فیلم...

بالاخره قرار است فیلم جدید فرهادی وارد فاز پیش‌تولید شود و هفته آینده در بازار فیلم اروپا در حاشیه جشنواره برلین فیلم‌نامه این اثر در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

فیلم انگل، برنده اسکار بهترین فیلم و نخل طلای جشنواره کن نشان داد فیلم‌های غیرانگلیسی زبان از چه پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای موفقیت در جشنواره‌ها و بازار بین‌المللی و آمریکا برخوردار هستند و حالا نوبت به اصغر فرهادی یکی از سرشناس‌ترین کارگردانان دنیای فیلم‌های غیرانگلیسی زبان رسیده تا با فیلم جدیدش خودی نشان دهد و بر اساس اخبار منتشر شده شرکت بین‌المللی Memento Films که سه فیلم اخیر فرهادی را پخش کرده است، قصد دارد نسخه انگلیسی فیلم‌نامه فیلم جدید اصغر فرهادی را در اختیار سرمایه‌گذاران/تهیه‌کنندگان برای فراهم آوردن هزینه‌های ساخت این اثر قرار دهد.

جزئیات فیلم جدید فرهادی

این فیلم یک قهرمان (A Hero) نام خواهد داشت و بنابر گزارش برخی منابع ایرانی در شیراز ساخته خواهد شد و برخلاف اثر موخر فرهادی زبانش فارسی است. همچنین ادعا می‌شود این کارگردان صاحب سبک قصد دارد از چند بازیگر مطرح ایرانی که پیش از این با آن‌ها همکاری نداشته است در این پروژه استفاده کند و احتمالا همانند سایر آثار او با درامی چالش برانگیز روبه رو خواهیم شد که اخلاقیات و وجدان ما را به چالش می‌کشد.

فیلم جدایی نادر از سیمین موفق شد در سراسر جهان بیش از 23 میلیون دلار فروش کند و به اثری سودآور برای سرمایه‌گذارانش تبدیل شود. جدایی بیش از 7 میلیون دلار در آمریکا فروخت و همین امر نشان می‌دهد آمریکایی‌ها تا چه اندازه به آثار این کارگردان ایرانی علاقه دارند. فیلم فروشنده محصول 1395 هم فروش جهانی قابل قبولی داشت بعد از دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان (بین المللی) و نامزدی در شاخه بهترین فیلم خارجی زبان بفتا توانست مردم بسیاری از سراسر جهان را به سینماها بیاورد. فیلم همه می‌دانند، آخرین ساخته اصغر فرهادی است که به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2018 هم انتخاب شد، اما آنطور که باید و شاید نظر منتقدین و بینندگانش را جلب نکرد و حالا امیدواریم او با فیلم یک قهرمان به روزهای خوب خود بازگردد و در بازار فیلم اروپا و حاشیه جشنواره فیلم برلین همه چیز برای جذب سرمایه‌گذار و آغاز ساخت این اثر به خوبی پیش برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا