حمایت ویژه حمید درخشان از آنتونی استوکس


حمایت ویژه حمید درخشان از آنتونی استوکس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی برابر الدحیل داشت و اگر آن اشتباهات بچه‌گانه رخ نمی‌داد، می‌توانستیم در نخستین گام در لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر شویم. نوشته حمایت ویژه حمید درخشان از آنتونی استوکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حمایت ویژه حمید درخشان از آنتونی استوکس

حمید درخشان : آنتونی استوکس در همین مدت زمان کم کیفیت خود را نشان داده است
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵
حمایت ویژه حمید درخشان از آنتونی استوکس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی برابر الدحیل داشت و اگر آن اشتباهات بچه‌گانه رخ نمی‌داد، می‌توانستیم در نخستین گام در لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر شویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان با اشاره به عملکرد پرسپولیس برابر الدحیل در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

پرسپولیس بازی بدی ارائه نداد؛ زیرا از دید من اگر آن اشتباهات دقایق ابتدایی بازی رخ نمی‌داد، می‌توانستیم حتی دست پر از قطر بازگردیم.

وی افزود:

تیم عملکرد خوبی داشت اما روی ۲ اشتباه بچه‌گانه در دقایق ابتدایی گل خوردیم. حریف پس از گل‌هایش بسته بازی کرد و اگر آن گل‌ها را در دقایق ابتدایی دریافت نمی‌کردیم می‌توانستیم موقعیت‌های بیشتری در گلزنی خلق کنیم.

سرمربی اسبق پرسپولیس خاطر نشان کرد:

به اعتقاد من باید تعویض‌ها زودتر انجام می‌شد و همچنین بشار رسن اگر یک خط به عقب می‌آمد، کارایی بیشتری در خلق موقعیت داشت.

درخشان اضافه کرد:

با توجه به عملکردی که از استوکس در این دقایق کوتاه مشاهده کردیم، می‌توانیم به گلزنی این بازیکن امید زیادی داشته باشیم؛ زیرا او در همین مدت زمان کم کیفیت خود را نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد:

در لیگ قهرمانان آسیا مانند لیگ، در هر بازی چندین و چند موقعیت خلق نمی‌شود و باید برای همین معدود موقعیت‌ها برنامه‌ریزی داشت.

درخشان تاکید کرد:

عملکرد پرسپولیس مقابل الدحیل نویدبخش یک تیم خوب و هجومی بود و امیدوارم که بتوانیم در ادامه لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر شویم و دوباره برای رسیدن به مراحل بالای این تورنمنت مدعی باشیم؛ زیرا ما از کادر فنی خوب و بازیکنان باتجربه و کارآمدی بهره‌مند هستیم.

ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی