ژروم بواتنگ: بازگشت به تیم ملی آلمان؟ بی میل نیستم؛ همه چیز بین من و یواخیم لوو خوب پیش می رود


ژروم بواتنگ: بازگشت به تیم ملی آلمان؟ بی میل نیستم؛ همه چیز بین من و یواخیم لوو خوب پیش می رود

بواتنگ به حضور دوباره در تیم ملی آلمان بی تمایل نیست. 

طرفداری- ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ، نظراتش را در مورد اقدامات نژادپرستانه که اخیرا در فوتبال آلمان اتفاق افتاده، تیم ملی و یواخیم لوو بیان کرد. لوو سال گذشته تصمیم گرفت که دیگر ژروم بواتنگ، متس هوملس و توماس مولر را به مانشافت دعوت نکند.

به گزارش Sport1، بواتنگ در مصاحبه خود گفت:

نژادپرستی در فوتبال آلمان؟ بله چنین مسئله ای وجود دارد و برای خود من هم هر از چند گاهی اتفاق می افتد، هنگام گرم کردن یا وقتی که به نزدیکی پرچم کرنر می روم. متاسفانه کار سختی است که به آنها توجه نکنید و به روی خودتان نیاورید. در چنین شرایطی، شما نیاز دارید که هوادارانی که آنجا حضور دارند، حمایتتان کنند. آنها باید مقابل این اقدام آنها بایستند و شناسایی شان کنند. واقعا احساس بدی است. مخصوصا وقتی که به آینده فکر می کنید. من در اینجا رشد کرده ام و بچه دار شده ام، این موضوع برای من و بسیاری از مردم مسئله ای شدیدا ناراحت کننده است.

بواتنگ در ادامه در مورد بازگشت به مانشافت گفت:

فکر می کنم سرمربی تیم (یواخیم لوو) پیش از این توضیحات شفافی را در این مورد ارائه داده است، او قصد دارد با ترکیبی جوان به یورو 2020 برود. شما باید به تصمیماتش احترام بگذارید و اجازه دهید که با روش خودش تیم را هدایت کند. البته که شما هیچوقت نمی توانید اتفاقاتی که در فوتبال می افتد را پیش بینی کنید، اگر مقدار کمی هم شانس وجود داشته باشد، بی میل نیستم که تلاشم را برای رسیدن دوباره به پیراهن تیم ملی انجام دهم.

مدافع بایرن مونیخ در پایان از روابطش با یواخیم لوو گفت:

مدتی پیش با او حرف زدم و از او به خاطر کارهایی که به عنوان سرمربی برایم انجام داده و البته شخصیتی که دارد، تشکر کردم. ما کنار هم توانستیم موفقیت های بزرگی را در تیم ملی بدست آوریم و او نقش بزرگی در پیشرفت من داشته است. به نظرم اینها نشان دهنده این است که همه چیز بین ما خوب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی