این خودرو، سه ستاره کیفی گرفت!


این خودرو، سه ستاره کیفی گرفت!

پول نیوز - برمبنای گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل منتشر شده توسط شرکت بازرسی مهندسی ایران و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دی ماه، محصول پارس ایران خودرو موفق به کسب سه ستاره کیفیت شد.

این خودرو، سه ستاره کیفی گرفت!
به گزارش پول نیوز، با تلاش بی وقفه در زنجیره تامین و ایجاد تمرکز و تعریف برنامه بهبود جهشی، محصول پارس ایران خودرو موفق به ارتقای کیفیت از دو به سه ستاره شد.

این خودرو در پنج سایت تولیدی مورد ارزشیابی قرار گرفته و دو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و بازرسی مهندسی ایران به صورت هم زمان این خودرو را مورد سنجش و ارزیابی قرار داده اند. محصولات سایت کرمانشاه و تهران توسط شرکت بازرسی و تولیدات سایت‌های سمنان، فارس و خزر نیز توسط شرکت بازرسی مهندسی ایران مورد ارزشیابی قرار گرفته‌اند. نتایج تمامی ارزیابی‌ها حکایت از قرار گرفتن این خودرو در سطح کیفی سه ستاره دارد.

تلاش‌ها و نظارت‌های مستمر و بی وقفه‌ای در زنجیره ارزش خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو صورت می‌گیرد تا در شرایط تحریم های بین المللی کم‌ترین خللی به روند کیفی محصولات وارد نشده و برنامه های بهبود کیفیت نیز به صورت کامل اجرا شود. دست یابی به سه ستاره در محصول پارس، بیانگر جدیت مجموعه ایران خودرو در اجرای برنامه های بهبود و ارتقای کیفیت محصولات دارد.

ستاره سوم پارس،‌ پنجمین ستاره ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو در سال جاری بوده است. پیش از این محصولات دناپلاس و سورن به ترتیب به 4 و 3 ستاره کیفی ارتقا یافته اند. محصولات پژو 207 صندوقدار و پارس اتوماتیک نیز به ترتیب 4 و 3 ستاره کیفیت را از آن خود کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...