تصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021 منتشر شد


تصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021 منتشر شد

داچیا ساندرو 2021 به زودی معرفی خواهد شد و پیش از معرفی رسمی شاهد انتشار تصاویر جاسوسی این خودرو هستیم. در ادامه مشخصات و امکانات احتمالی این خودرو را بررسی می‌کنیم. داچیا ساندرو را نمی‌توان به عنوان بهترین گزینه در کلاس B دانست، اما این خودرو طرفداران زیادی دارد که از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن می‌توان... نوشته تصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021...

داچیا ساندرو 2021 به زودی معرفی خواهد شد و پیش از معرفی رسمی شاهد انتشار تصاویر جاسوسی این خودرو هستیم. در ادامه مشخصات و امکانات احتمالی این خودرو را بررسی می‌کنیم.

داچیا ساندرو را نمی‌توان به عنوان بهترین گزینه در کلاس B دانست، اما این خودرو طرفداران زیادی دارد که از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن می‌توان به قیمت پایین آن در بازارهای جهانی اشاره کرد. داچیا ساندرو برای آن دسته از افرادی که خواهان یک وسیله نقلیه ساده و یک خودرو جمع‌وجور هستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود و فروش بالای این خودرو باعث شد تا شاهد عرضه سومین نسل ساندرو باشیم.

مشخصات داچیا ساندرو 2021

تصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021 منتشر شدتصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021 منتشر شد

به زودی این سوپرمینی رومانیایی معرفی خواهد شد و به همین دلیل شاهد انتشار تصاویر جاسوسی آن هستیم. عکاسان حوزه خودرو این خودرو را در آزمایش‌های زمستانی مشاهده کردند که البته مدل پروتوتایپ آن با پوشش‌های استتاری زیادی به چشم می‌خورد. در تصاویر منتشر شده این خودرو به رینگ‌های افترمارکتی مجهز شده است.

تصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021 منتشر شدتصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021 منتشر شد

به احتمال زیاد جلوپنجره این خودرو از مه‌شکن‌های جدیدی بهره می‌برد. هرچند چراغ‌های جلو به خوبی پوشانده شده است، اما چراغ‌ها از نوع LED خواهد بود. ترمزهای کاسه‌ای عقب حاکی از آن است این هاچ بک در کلاس خود جزو مجهزترین گزینه محسوب نمی‌شود، اما با قیمت اندک نباید انتظار زیادی از آن داشت. دستگیره درهای این خودرو مدرن‌تر از قبل شده و همین موضوع برای سدان لوگان نیز همین خواهد بود.

تصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021 منتشر شدتصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021 منتشر شد

در بخش عقب پوشش‌ها زیاد بوده و فقط می‌توان ظاهر جدید چراغ‌های این بخش را تایید کرد. علاوه بر شکل جدید چراغ‌های عقب، نسبت به قبل نازک‌تر شده و گرافیک جدیدی برای آنها استفاده شده است. همچنین برای عقب اسپویلر و چراغ سوم ترمز یکپارچه استفاده شده است. هرچند تاکنون از کابین تصاویری منتشر نشده است، اما برخی از تصاویر از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید برای این خودرو خبر می‌دهند. به احتمال زیاد برای داچیا ساندرو 2021 صفحه نمایشی به شکل تبلت استفاده شده است.

تصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021 منتشر شدتصاویر جاسوسی داچیا ساندرو 2021 منتشر شد

به احتمال زیاد داچیا ساندرو 2021 و لوگان جدید در نمایشگاه پاریس 2020 معرفی خواهند شد. طبق اعلام قبلی رنو، محصولات جدید این شرکت از نسخه ارزان‌تر پلتفرم CMF-B بهره می‌برند که در کلیو و نیسان میکرا نیز به کار رفته است. همچنین پیش‌بینی می‌شود نسخه‌های استپ وی لوگان و ساندرو در سال 2021 به تولید برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان