انقلاب اسلامی ایران موازنه قوا در منطقه و جهان را تغییر داد


انقلاب اسلامی ایران موازنه قوا در منطقه و جهان را تغییر داد

معاون وزیر خارجه سوریه گفت: انقلاب اسلامی ایران موازنه را نه فقط در منطقه بلکه در همه جهان تغییر داد و مبانی واقعی را برای یاری رساندن به ملت‌های مبارز برای دستیابی به آزادی و حاکمیت و استقلال بنیان نهاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، فیصل مقداد که در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دمشق سخنرانی می‌کرد از ایران و سوریه برای ایستادن در کنار سوریه در نبرد علیه تروریسم ستایش کرد.

وی با ستادیش از انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران موازنه را نه فقط در منطقه بلکه در همه جهان تغییر داد و مبانی واقعی را برای یاری رساندن به ملت‌های مبارز برای دستیابی به آزادی و حاکمیت و استقلال بنیان نهاد.

فیصل مقداد گفت: سوریه از اولین کشورهایی بود که پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مبارزه ارتش سوریه با ترویست‌ها گفت: سوریه به نمایندگی از همه جهان با تروریسم مبارزه می‌کند و پیروزیهای پیاپی کسب می‌کند تا اینکه به پیروزی نهایی دست یابد.

معاون وزیر خارجه سوریه بر ادامه مبارزه با ترورست‌ها تاکید کرد و افزود: ارتش سوریه به نبرد خود علیه گروههای تروریستی تا بازگرداندن امنیت و ثبات به همه میهن ادامه می دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن