خروش پلدختری ها در راهپیمایی 22 بهمن عشق به میهن را به تصویر کشید


خروش پلدختری ها در راهپیمایی 22 بهمن عشق به میهن را به تصویر کشید

خرم‎آباد - ایرنا - مردم پلدختر بار دیگر زیر بارش برف و رحمت الهی حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن رقم زدند و با خروش خود عشق به میهن را به تصویر کشیدند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پلدختر امسال باشکوه‌تر از گذشته ۲۲ بهمن را جشن گرفتند و فجر سلیمانی را در تاریخ انقلاب ماندگار کردند.

مردم پل‌دختر امروز در این حضور باشکوه و تماشایی یک بار دیگر شعار"الله اکبر" و "مرگ بر آمریکا" را در فضای برفی شهر پلدختر طنین‌انداز کردند.

مردم ولایتمدار پلدختر امروز با سر دادن شعارهای همیشگی "مرگ بر آمریکا" ،" مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر انگلیس" شکوه یوم الله ۲۲ بهمن را به رخ دنیا کشیدند و یک بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی امام ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

راهپیمایان ۲۲ بهمن در پلدختر با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین و شعارهای ضد استکباری و تصاویری از امام راحل ، مقام معظم رهبری و سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس با تجمع در میدان شهید بهشتی این شهر قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن را با سردادن تکبیر تایید و پرچم آمریکا را زیر باران برف رحمت الهی به آتش کشیدند.

امام جمعه پلدختر در حضور خیل عظیم شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیرامون مبانی و دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !