حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز نشان دهنده بلوغ فکری و سیاسی شان است


حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز نشان دهنده بلوغ فکری و سیاسی شان است

عضو جبهه پایداری حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز را نشان دهنده بلوغ سیاسی و فکری شان دانست.

بیژن نوباوه وطن در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده بلوغ فکری و سیاسی آنان است و این بلوغ بدون مشارکت در مسایل سیاسی خودشان از جمله انتخابات ممکن نیست.

عضو جبهه پایداری اظهار داشت: قطعا مردم به خوبی می دانند که یکی از مسایل بسیار مهم برای پیشبرد امورات کشور و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام انقلاب صحیح است و مردم با حضور در انتخابات خودشان را در اداره کشور شرکت می دهند.

وی بیان کرد: مردم نیاز به توصیه، سفارش و دعوت ما برای حضور در انتخابات ندارند چرا که خودشان به خوبی در این زمینه آگاه هستند، فقط باید شرایط انتخابات خوبی برای مردم فراهم شود تا مردم انتخابات اصلحی داشته باشند و این مهمترین وظیفه کارگزاران نظام است.

وی با بیان اینکه هیچ دغدغه ای برای حضور حداکثری مردم در انتخابات 2 اسفند ندارم، گفت: الان مهمترین مسئله این است که چگونه انتخاب کنیم که انتخابی اصلح داشته باشیم. الان مسئله بحث حضور حداکثری مردم در انتخابات نیست بلکه انتخاب اصلح مهم است که مردم افرادی سالم را برای حضور در مجلس انتخاب کنند./

پایان پیام/33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا