مردم هرمزگان بانگ الله‌اکبر سردادند


مردم هرمزگان بانگ الله‌اکبر سردادند

بندرعباس- ایرنا- فریادهای الله‌اکبر مردم هرمزگان برپشت‌بام‌های خانه‌ها و مساجدهای این استان به یمن چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طنین‌انداز شد.

مردم شهر بندرعباس که به بهشت کوچک ایران معروف است و تقریبا همه اقوام مختلف ایرانی از کرد، لر، ترک و آذری زبان گرفته تا یزدی، شیرازی، کرمانی، شمالی، بوشهری، خوزستانی و آبادانی را در خود جای داده است، در شب تولد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، با ندای الله اکبرهای پی‌درپی استقلال و آزادگی خود را جشن گرفتند.

همزمان با بندرعباس و از ساعت ۲۱ امشب آسمان شهرهای جاسک، قشم، هرمز، بندرلنگه ، میناب، رودان، بشاگرد، سیریک، حاجی آباد،بستک، پارسیان،بوموسیّ و بندرخمر نیز در شب تولد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب پیروزی نورافشانی شد.

مردم جای جای هرمزگان در شب ۲۲ بهمن ایران ۱۳۹۸ به شکرانه سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی و برقراری امنیت و آرامش این کشور که به برکت مجاهدت‌ها و خون شهیدان دفاع مقدس و شهیدان وطن به دست آمده است، در آستانه چهل ویکمین سالگرد انقلاب بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند و ندای الله‌اکبر سردادند.

جشن نورافشانی و گلبانگ تکبیر با حضور گسترده مردم در مساجد، صحن امام‌زاده سید مظفر(ع) بندرعباس و بوستان‌های این شهر رنگ وبوی خاصی به این نداهای مردمی بخشید.

امشب مردم به یاد حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های شهید سپیهد حاج قاسم سلیمانی، در شب چهلم شهادت وی ندای الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا سردادند.

برخی از مردم با شعار "حاج قاسم قهرمان راهت ادامه دارد"، شب چهلم شهادت قاسم سلیمانی را نیز گرامی‌داشتند.

نوجوانان این شهر از امشب پلاکاردهایی که حاوی شعارهای انقلابی است خود را برای فجر سلیمانی‌ها و تکریم از سال‌ها مجاهدت سردار دل‌ها آماده ‌کرده‌اند تا فردا سه‌شنبه در جشن پیروزی۲۲ بهمن‌ماه ۵۷ در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، حماسه‌ای به ‌یادماندنی خلق کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر