اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در زابل برگزار شد


اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در زابل برگزار شد

مراسم گرامیداشت و اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت با حضور حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل، دکتر شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان زابل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه زابل با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت افزود: حاج قاسم سلیمانی نشان‌های زیادی در عمر پربرکت و مجاهدت‌ها و جهاد در راه خدا دریافت نموده بود اما یک نشان که سِرّ همه نشان‌ها و پیشرفت‌های ایشان بود "سرباز ولایت" ، راز تمام موفقیت‌ها، عروج و سیر و سلوک حاج قاسم سرباز ولایت و ذوب در ولایت بودن است.

امام جمعه شهرستان زابل اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب، اندیشه، راه، هدف، مدرسه و دانشگاه است، چون او تجسم عینی منظومه فکری امامین انقلاب شده بود.

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی در فاو و فکه و نهر جاسم و شلمچه آماده پرکشیدن بود اما ماند تا ماموریت ویژه را انجام دهد، ماند تا تاریخ شفاهی دفاع مقدس و ترجمان عملی برای شخصیت‌هایی همچون باقری‌ها، باکری‌ها، همت‌ها، چمران‌ها، میرحسینی‌ها و عالی‌ها شود، تا بدانیم آنها که بودند و تجسم عینی تمام شخصیت‌ها و میوه منظومه فکری امامین انقلاب شد و شهادتش به یکباره به اندازه تمام شهادت‌ها اثرگذار شد و جبهه مقاومت را استحکام بخشید.

وی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهدای کربلای۵ و یک هفته مانده به سالگرد شهادت احمدکاظمی و قاسم میرحسینی و اربعین شهادت ایشان همزمان با ۲۲بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این هم‌زمانی‌ها مصداق "وما رایت الا جمیلا" است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند