چهار طرح عمرانی و اشتغالزایی در قصرشیرین به بهره‌برداری رسید


چهار طرح عمرانی و اشتغالزایی در قصرشیرین به بهره‌برداری رسید

قصرشیرین- ایرنا- به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهار طرح عمرانی و اشتغالزایی روز دوشنبه با یک میلیارد و 440 میلیون تومان در شهرستان قصرشیرین به بهره‌برداری رسید.

فرماندار قصرشیرین در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: این طرح ها شامل احداث ساختمان حوزه مقاومت تجمیعی سپاه نبی اکرم (ص) و همچنین ساختمان گردان امام حسین (ع) است.

مرادعلی تاتار افزود: برای احداث این ۲ ساختمان در مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران هزینه شده است.

وی زیربنای این ساختمان ها ۸۰۰ متر مربع اعلام کرد.

فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین دیگر طرح ها شامل ۲ طرح تسهیلاتی فرهنگی است که یکی از این طرح ها باهدف ارایه خدمات تبلیغی، محصولات فرهنگی و هدایای تبلیغاتی که با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده و دیگر طرح نیز اولین چاپخانه دیجیتال دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در مجموع این ۲ طرح چهار تن اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وی تسهیلات پرداخت شده به این ۲ طرح را در مجموع ۲۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات زلزله اعلام کرد.

در آیین افتتاح ساختمان حوزه مقاومت سپاه، حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین در خصوص خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقشی که در عرصه های مختلف در کشور داشته سخنانی بیان کرد و گفت: پاسخ قاطع سپاه به آمریکا باعث افتخار و غرور بین المللی ایران اسلامی شده و آمریکا را بیش از پیش در ورطه زوال و نابودی قرار داده است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !