کمیسیون شکایات: فرستادیم، انتخابات: نگرفتیم


از چند روز بدین سو از ناامنی کابل سخنان زیادی در فضای مجازی پخش و نشر شد. حالا کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی می‌گوید فیصله‌های این کمیسیون را به کمیسیون برگزاری انتخابات فرستاده است. در مقابل کمیسیون انتخابات می‌گوید چنین اسنادی به این...

از چند روز بدین سو از ناامنی کابل سخنان زیادی در فضای مجازی پخش و نشر شد. حالا کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی می‌گوید فیصله‌های این کمیسیون را به کمیسیون برگزاری انتخابات فرستاده است. در مقابل کمیسیون انتخابات می‌گوید چنین اسنادی به این کمیسیون مواصلت نکرده است.

به نظر می‌رسد یکی در این میان پیدا شده و این اسناد را از بین راه به سرقت برده! تشویش از آن است که این اسناد به دست دزدان خیابانی کابل نیفتاده باشد. احتمال دارد این اسناد به صورت یک موترسایکل یا چند کارتن موبایل بسته‌بندی شده باشد که در نتیجه سبب گمراهی دزدان خیابانی کابل گردیده و آنان این‌بار واقعاً به کاه‌دان زده باشند!

آن از تقلب بیش‌تر از یک میلیون رأی و این‌هم از سرقت فیصله‌هایی که گفته می‌شود در نتیجه‌ی انتخابات نقش اساسی دارد و انتخابات را به دور دوم می‌کشاند.
تا این‌جای قضیه زیاد جالب نیست و زمانی جالب می‌شود که کمیسیون شکایات اعلان کند که از این اسناد کپی هم ندارد و جالبتر آن‌که اگر کپی هم داشته باشد، کمیسیون انتخابات بگوید کپی فاقد اعتبار است و ما بر اساس کپی اجراآت نمی‌فرماییم!

سید مسعود حسینی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق