خاطره بیرانوند از مهار پنالتی کریس رونالدو و فیلم ” چطوری کریس ” | فیلم


مهران مدیری درباره مهار پنالتی کریس رونالدو گفت: شیرین‌ترین خاطره‌ام از علیرضا بیرانوند مربوط مهار کردن پنالتی رونالدو است، خودم داشتم این بازی را می‌دیدم دوستان گفتن که پنالتی را می‌گیرد ومن گفتم مگه می‌شود اخه رونالدو پشت توپ است و زمانی که پنالتی را گرفتی برای من خیلی عجیب بود. در بخش دیگر مدیری درباره انتشار فیلم‌ها با موضوع چطوری کریس سوال...

مهران مدیری درباره مهار پنالتی کریس رونالدو گفت: شیرین‌ترین خاطره‌ام از علیرضا بیرانوند مربوط مهار کردن پنالتی رونالدو است، خودم داشتم این بازی را می‌دیدم دوستان گفتن که پنالتی را می‌گیرد ومن گفتم مگه می‌شود اخه رونالدو پشت توپ است و زمانی که پنالتی را گرفتی برای من خیلی عجیب بود.

در بخش دیگر مدیری درباره انتشار فیلم‌ها با موضوع چطوری کریس سوال کرد و بیرانوند توضیح داد: در فیلم به وقت شام یک نفر گفت چطوری ایرانی زمانی که قرعه کشی جام جهانی شد با پرتغال در یک گروه بودیم و بعد از آن به فیلم‌هایی درست شده بود که کریس رونالدو می‌گفت چطوری بیرانوند.

وی افزود: برای من این فیلم‌ها را ارسال می‌کردند، واقعا سخت بود و من هم یک بار گفتم چطوری کریس، اما واکنش‌های تلخی رو دیدم؛ تا جایی که به من گفتن که تو بیخود کردی که این را گفتی البته من ناراحت نشدم، مردم کشورم بودند و آن‌ها را درک می‌کردم، اما خداوند بزرگ کند و اتفاق بزرگی را برای من رقم زد.

حتی اعلام کرده بودند که کریس رونالدو در بازی با ایران آقای گل می‌شود، اما من به این فکر می‌کردم که من از ته دل چطوری کریس را می‌گویم و مردم از آن لذت می‌برند.

دروازه بان تیم ملی درباره شب قبل از بازی با پرتغال گفت: شب قبل از بازی ایران و پرتغال هواداران ایران جلوی هتل تیم پرتغال رفته بودند و اجازه نداده بودند که کریس رونالدو بخوابد و من به زمانی که این ویدئو رو می‌دیدم، گفتم کاش کریس رونالدو نخوابد.

وی ادامه داد: من تمام پنالتی‌هایی که رونالدو زده بود را آنالیز کرده بودم، یک فوتبالیست حرفه‌ای ساعت ۱۰ شب می‌خوابد، اما من تا پنج صبح بیدار بودم و فقط به یک چیز فکر می‌کردم که شرمنده مردم ایران نباشم. آن شب خیلی اذیت شدم و تا صبح فقط طنز‌های مردم را می‌دیدم که قرار است چه اتفاقی برای من رخ دهد. شاید باور نکنید، اما کریس رونالدو با چشم‌های بسته می‌توانست پنالتی را گل کند، زمانی که پنالتی را گرفتم، احساس کردم یک دنیا را بغل کردم همه سختی هایم را بغل کردم؛ اما بعد از پنالتی به این فکر می‌کردم که گل نخورم چرا که پنالتی من زیر سوال می‌رفت.

(۱۰)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟