احتمال عرضه زودهنگام نسخه‌های پیش فروش شده موتورولا رایزر


احتمال عرضه زودهنگام نسخه‌های پیش فروش شده موتورولا رایزر

ایتنا - اگرچه قرار بود که موتورولا رایزر در تاریخ 6 فوریه به بازار عرضه شود اما این تولیدکننده به پیش‌خرید کنندگان این همراه هوشمند هشدار داد که عرضه این دستگاه تا 18 فوریه به تعویق افتاده است. بااین‌حال برخی از دستگاه‌های پیش‌فروش شده زودتر از انتظار عرضه‌شده‌اند و همین امر موجب شده است که کاربران به عرضه زودهنگام این همراه هوشمند امیدوار باشند.

گزارش‌های به‌دست‌آمده از برخی از پیش‌خرید کنندگان موتورولا رایزر حاکی از آن است که این محصول زودتر از موعد مقرر به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.


به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، اگرچه قرار بود که موتورولا رایزر در تاریخ 6 فوریه به بازار عرضه شود اما این تولیدکننده به پیش‌خرید کنندگان این همراه هوشمند هشدار داد که عرضه این دستگاه تا 18 فوریه به تعویق افتاده است. بااین‌حال برخی از دستگاه‌های پیش‌فروش شده زودتر از انتظار عرضه‌شده‌اند و همین امر موجب شده است که کاربران به عرضه زودهنگام این همراه هوشمند امیدوار باشند.

به نظر می‌رسد که برخی از کسانی که دقیقا بعد از باز شدن پیش‌فروش موتورولا رایزر در 26 ژانویه این تلفن را خرید کرده‌اند در وب‌سایت مرتبط مشاهده کرده‌اند که سفارششان ارسال شده است. وب‌سایت Android Central تصویری از صفحه پیگیری سفارش این همراه هوشمند را منتشر کرد که در آن آمده است که این دستگاه هم‌اکنون ارسال شده است و تا 1 فوریه به دست کاربر می‌رسد.

احتمال عرضه زودهنگام نسخه‌های پیش فروش شده موتورولا رایزر

به‌این‌ترتیب تاریخ تحویل این محصول در این صفحه حتی از تاریخ اولیه تعیین‌شده برای عرضه آن توسط موتورولا هم‌خوانی ندارد و البته صحت‌وسقم آن مشخص نیست. البته پیش‌ازاین نیز برخی از دستگاه‌های هوشمند قبل از تاریخ عرضه اعلام‌شده به دست کاربران رسیده بودند پس این اتفاق در دنیای تلفن‌های همراه هوشمند چندان عجیب نیست.

درهرصورت مشخصات روی کاغذ موتورولا رایزر حاکی از آن است که این تلفن همراه هوشمند در فهرست بهترین‌های جهان و البته بهترین‌های موتورولا قرار خواهد گرفت اما هنوز مشخص نیست که بتواند همراه تاشوی سامسونگ را نیز به‌عنوان رقیب اصلی خود شکست بدهد یا خیر.

علاوه بر این شواهد به‌دست‌آمده از عرضه زودهنگام این محصول به‌هیچ‌عنوان کافی نیست و نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد. بااین‌حال شاید بهتر باشد تا کسانی که این تلفن همراه را پیش‌خرید کرده‌اند به صفحه سفارش خود مراجعه کنند و ببینند که آیا تاریخ تحویل کالا در آن‌ها تغییری کرده است یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی