رتبه دوم نیروی انتظامی در میان 32 دستگاه


رتبه دوم نیروی انتظامی در میان 32 دستگاه

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در یک نظرسنجی که ما هم متولی آن نبودیم از عملکرد 32 دستگاه، از مردم سؤال شد که بر اساس نتایج آن نیروی انتظامی به لحاظ اعتماد مردم رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در یادواره شهدای پلیس آگاهی که در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد افزود: برگزاری این نوع یادواره‌ها بیش از هر چیز برای خودمان نفع دارد و خون شهدا اثر خود را می‌گذارد و هر کسی که به شهدا مراجعه کند مشکلش برطرف می‌شود.

وی گفت: شهدای نیروی انتظامی مظلومیت خاصی دارند و ما برای همکارانمان که در حین مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم و واقعاً این شهدا بسیار گمنام به شهادت می‌رسند و باید در همه استان‌ها یادواره شهدای ناجا برگزار شود تا خانواده این شهدا تصور نکنند که فراموش شده اند البته آنان توقعی ندارند.

سردار اشتری افزود: در مراسم امشب از کتاب زندگی شهید عبدالرسول قربانی رونمایی شد و من این کتاب را خدمت مقام معظم رهبری هم تقدیم و توضیحاتی راجع به این شهید ارائه کردم.

فرمانده ناجا گفت: این شهید در حین انجام مأموریت در عین اقتدار، رأفت و مهربانی داشت و با افراد شرور و اخلالگران نظم و امنیت برخورد قاطعی کرد، اما همین که متوجه می‌شد خانواده آنان در تنگنا هستند از آنان دستگیری می‌کرد.

سردار اشتری افزود: همه سعی و تلاش ما این است که پلیس تراز انقلاب اسلامی باشیم و در ضمن اقتدار و چابکی مراعات مردم را هم لحاظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز پلیس حافظ جان و مال و ناموس مردم است گفت: نیروی انتظامی ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۵ هزار شهید در دفاع از امنیت کشور و ۲۰ هزار جانباز تقدیم کرده است.

سردار اشتری با اشاره به رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی افزود: اخیراً در یک نظرسنجی که ما هم انجام نداده بودیم از عملکرد ۳۲ دستگاه از مردم سؤال شد که در باب اعتماد مردم به نیروی انتظامی به عنوان دومین دستگاه اعتماد داشتند و اخیراً هم یک نظرسنجی درباره انتخابات در تهران و همه شهر‌های مراکز استان‌ها انجام شد که مردم بیشترین اعتماد خود را به پلیس اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه ما با الهام گیری از شهدا به دنبال آرامش و امنیت هر چه بیشتر برای مردم هستیم گفت: پیام شهدا این است که روی پای خود بایستیم و به میز مذاکره دل خوش نکنیم.

سردار اشتری همچنین افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواست شهداست و حضور تک تک ما در این راهپیمایی مشتی بر دهان امریکایی‌ها و تقارن راهپیمایی امسال با مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی برکت دیگری دارد.

فرمانده نیروی انتظامی، شرکت در انتخابات را نیز از دیگر پیام‌ها و خواسته‌های شهدا خواند و گفت: باید در انتخابات مشارکت بالایی داشته باشیم و به کسانی باید رأی دهیم که دلشان برای مردم بسوزد و مشکلات مردم را برطرف کنند چرا که پیام شهدا حضور در صحنه و خدمتگزاری به مردم است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟