صحبت های بیرانوند درباره مخالفت پدرش با فوتبال | فیلم


علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی و پرسپولیس مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود. مدیری درباره اینکه چه کسی مشوق او در فوتبال پرسید او پاسخ داد: من کسی را به عنوان مشوق نداشتم، یک اتفاقی که برای من افتاد این بود که هیچ کسی کمکم نکرد و زمانی که به تهران آمدم کسی به من تماس نگرفت بلکه من تصمیم خودم را گرفتم و حدود 8 ماه از خانواده ام خبری نداشتم و...

علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی و پرسپولیس مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود.

مدیری درباره اینکه چه کسی مشوق او در فوتبال پرسید او پاسخ داد: من کسی را به عنوان مشوق نداشتم، یک اتفاقی که برای من افتاد این بود که هیچ کسی کمکم نکرد و زمانی که به تهران آمدم کسی به من تماس نگرفت بلکه من تصمیم خودم را گرفتم و حدود ۸ ماه از خانواده ام خبری نداشتم و ورزش را دوست داشتم. از پدرم دلخور نیستم درک می‌کنم چرا که ما شرایط مالی خوبی نداشتیم.

بیرانوند توضیح داد: سال ۸۷ با نفت قرارداد بستم که ۸۰۰ هزار تومان گرفتم،۷۰۰ هزار تومان را به خانواده ام فرستادم؛ من یک سال را با ۱۰۰ هزار تومان سپری کردم.

مدیری سوالی درباره اینکه اولین بار کدام ستاره فوتبال را دیدی بیرانوند گفت: اولین ستاره‌ای که از نزدیک دیدیم یازده بازیکن پرسپولیس بود که اولین بار استادیوم بازی را دیدم، آن روز به این فکر می‌کردم که برای من هم این اتفاق می‌افتد که جلوی ۱۰۰ هزار هوادار بازی کنم و من در زندگی خودم تصویرسازی می‌کنم و این خیلی برای من مهم است.

(۵۰)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور