لحظه ورود و صحبت های بیرانوند درباره زندگی شخصی اش در برنامه دورهمی | فیلم


علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی و پرسپولیس مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود. در بخش اول مدیری درباره زندگی شخصی او سوال کرد؛ بیرانوند گفت: افتخار می‌کنم که بچه لرستان هستم، ما هشت نفر هستیم همه دوستان می‌دانند که چه سختی‌هایی کشیدم ما عشایر بودیم. من چند برنامه رفتم و زندگی خود را تعریف کردم و بیشتر مردم می‌دانند و همیشه می‌گویند چقدر...

علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی و پرسپولیس مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود.

در بخش اول مدیری درباره زندگی شخصی او سوال کرد؛ بیرانوند گفت: افتخار می‌کنم که بچه لرستان هستم، ما هشت نفر هستیم همه دوستان می‌دانند که چه سختی‌هایی کشیدم ما عشایر بودیم. من چند برنامه رفتم و زندگی خود را تعریف کردم و بیشتر مردم می‌دانند و همیشه می‌گویند چقدر درباره زندگیت تعریف می‌کنی، اما من سختی هایم را دوست دارم.

رویایی برای آینده خود داشتم و دوست داشتم این اتفاق برایم بیفتد و پدرم مخالف بودند، اما این روز‌ها به من می‌گوید که دیدی حرف من را گوش کردی. (خنده)

وی افزود: زمانی که فوتبال علاقه داشتم و من همیشه برای فوتبال تلاش می‌کردم و دلیل مخالفت او این بود که هیچ وقت در اقوام ما چنین فردی وجود نداشت و می‌گفت، اما این روز‌ها زیر حرفش نمی‌زند و می‌گوید من گفتم فوتبال را دنبال کن در صورتی که این گونه نبود .

(۰)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...