محاکمه علنی داریوش امان کی یکانی متهم پرونده بانک سرمایه


محاکمه علنی داریوش امان کی یکانی متهم پرونده بانک سرمایه

خبرگزاری آریا- فردا، به پرونده داریوش امان کی یکانی از متهمان پرونده بانک سرمایه رسیدگی می‌شود.

محاکمه علنی داریوش امان کی یکانی متهم پرونده بانک سرمایه
خبرگزاری آریا- رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی: فردا، به پرونده داریوش امان کی یکانی از متهمان پرونده بانک سرمایه رسیدگی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، قاضی اسداله مسعودی مقام افزود: این پرونده 16 متهم دارد که اتهام 5 نفر از آن‌ها مشارکت و معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور است.
وی گفت: میزان تخلفات در این بخش پرونده بیش از 60 میلیارد تومان است که البته متهم امان کی یکانی سابقه محکومیت کیفری دیگری هم در این شعبه دارد که به پرونده گروه "آبداران اصفهانی" مربوط می‌شود و اخیرا رای آن نیز صادر شده است.
قاضی مسعودی مقام در پاسخ به این سوال که چند نفر از متهمان بازداشت هستند افزود: متهمانی که اتهام آن‌ها مشارکت و معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور است بازداشت هستند که فردا به اتهامات آن‌ها رسیدگی می‌شود.
وی گفت: پرونده تخلفات گروه شاملویی و گروه عادلان در بانک سرمایه نیز آماده است، که به نوبت رسیدگی خواهد شد.
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی افزود: رسیدگی به تخلفات متهمان گروه جهانبانی در پرونده بانک سرمایه نیز تمام شده و در مرحله انشای رای است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، رسیدگی به پرونده تخلفات 14 هزار میلیارد تومانی بانک سرمایه از بهمن 97 در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی و به ریاست قاضی اسداله مسعودی مقام کلید خورده و همچنان ادامه دارد.
تاکنون به این پرونده در 4 بخش با متهمان متعدد رسیدگی و برای متهمان حکم صادر شده است که پرونده داریوش امان کی در بخش پنجم رسیدگی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش