22 بهمن امسال باید رنگ و لعاب دیگری داشته باشد


22 بهمن امسال باید رنگ و لعاب دیگری داشته باشد

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باتوجه به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سقوط نظام شاهنشاهی و شهادت سلمان زمان، حاج قاسم سلیمانی، راه‌پیمایی 22 بهمن امسال باید رنگ و لعاب دیگری داشته باشد.

آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه با استناد به صحبت‌های مقام معظم رهبری گفت: راه‌پیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات ۲ آزمون بزرگ پیش روی ماست که می‌تواند مشکلات داخلی و خارجی را حل کند.

وی گریزی هم به انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی زد و افزود: همه ما از وضعیت معیشت و مشکلات اقتصادی گلایه داریم اما برای حفظ قدرت و صلابت کشور باید در این انتخابات شرکت کنیم که این انتخابات اثرات خاص خود را دارد.

آیت‌الله علما، ویژگی‌های نمایندگان مجلس را به نقل از مقام معظم رهبری، مومن، انقلابی، شجاع، استکبارستیز، صادق، سالم و دارای تقوا بیان کرد.
وی با ااشاره ​​به روز ۱۹ بهمن که به نام نیروی هوایی نام‌گذاری شده است،گفت: اولین نیرویی که با تفکرات امام خمینی (ره) بیعت کرد نیروی هوایی بود و در حقیقت هوانیروز ارتش در آن زمان و با آن شرایط غیرقابل پیش‌بینی، جانبازی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید