باید افراد مومن و انقلابی را برای مجلس انتخاب کنیم


باید افراد مومن و انقلابی را برای مجلس انتخاب کنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: باید در انتخابات مجلس افراد مومن و انقلابی را انتخاب کنیم.

آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته(18 بهمن) نماز جمعه کرمانشاه، به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند اشاره کرد و گفت: هرچند مردم نسبت به برخی از مسائل گلایه‌هایی دارند، اما وقتی اقتدار و عظمت نظام و ایستادگی نیروهای مسلح را در برابر ابرقدرت‌های دنیا می‌بینند، پای صندوق‌ها می‌آیند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله علما با تاکید براینکه انتخابات از مسائلی اساسی و برطرف کننده برخی از مشکلات کشور است، عنوان کرد: متاسفانه عده ای با برخی حاشیه سازی‌ها درپی دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌ها هستند.

آیت الله علما افزود: امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همواره تاکید کرده‌اند که باید به مردم امید دهیم و آنها را دلسرد و ناامید نکنیم.

وی با انتقاد از حمله برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده به شورای نگهبان اعلام کرد: در همه جای دنیا در بحث انتخابات چنین نهادهایی را دارند و در کشور ما نیز در قانون به شورای نگهیان تصریح شده و امام(ره) نیز آن را تائید می‌کرد، لذا حمله به شورای نگهبان معنایی ندارد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بر لزوم انتخاب اصلح‌ترین کاندیداها از سوی مردم تاکید کرد و افزود: کسانی را انتخاب کنیم که در همه شئون انقلابی و شجاع باشند و در مقابل دشمن بایستند.

وی در ادامه به معامله قرن ترامپ هم اشاره کرد و گفت: این طرح از همان ابتدای تولد شکست خورده بود و طرحی احمقانه و خبیثانه است که هیچگاه تحقق پیدا نمی‌کند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را انقلاب نور دانست و گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی ما را از فضای جهل، ظلمات و تاریکی به فضای نور وارد کرد.

امام جمعه کرمانشاه اعلام کرد: همین انقلاب سربازان بزرگی را در ایران همچون حاج قاسم تربیت کرد که به ایران اقتدار دادند و اکنون ما باید مواظب این اقتدار باشیم.

آیت‌الله علما با اشاره به همزمانی ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، گفت: باید راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را با رنگ و لعاب دیگری و پرشورتر از قبل برگزار کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات