باید افراد مومن و انقلابی را برای مجلس انتخاب کنیم


باید افراد مومن و انقلابی را برای مجلس انتخاب کنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: باید در انتخابات مجلس افراد مومن و انقلابی را انتخاب کنیم.

آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته(18 بهمن) نماز جمعه کرمانشاه، به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند اشاره کرد و گفت: هرچند مردم نسبت به برخی از مسائل گلایه‌هایی دارند، اما وقتی اقتدار و عظمت نظام و ایستادگی نیروهای مسلح را در برابر ابرقدرت‌های دنیا می‌بینند، پای صندوق‌ها می‌آیند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله علما با تاکید براینکه انتخابات از مسائلی اساسی و برطرف کننده برخی از مشکلات کشور است، عنوان کرد: متاسفانه عده ای با برخی حاشیه سازی‌ها درپی دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌ها هستند.

آیت الله علما افزود: امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همواره تاکید کرده‌اند که باید به مردم امید دهیم و آنها را دلسرد و ناامید نکنیم.

وی با انتقاد از حمله برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده به شورای نگهبان اعلام کرد: در همه جای دنیا در بحث انتخابات چنین نهادهایی را دارند و در کشور ما نیز در قانون به شورای نگهیان تصریح شده و امام(ره) نیز آن را تائید می‌کرد، لذا حمله به شورای نگهبان معنایی ندارد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بر لزوم انتخاب اصلح‌ترین کاندیداها از سوی مردم تاکید کرد و افزود: کسانی را انتخاب کنیم که در همه شئون انقلابی و شجاع باشند و در مقابل دشمن بایستند.

وی در ادامه به معامله قرن ترامپ هم اشاره کرد و گفت: این طرح از همان ابتدای تولد شکست خورده بود و طرحی احمقانه و خبیثانه است که هیچگاه تحقق پیدا نمی‌کند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را انقلاب نور دانست و گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی ما را از فضای جهل، ظلمات و تاریکی به فضای نور وارد کرد.

امام جمعه کرمانشاه اعلام کرد: همین انقلاب سربازان بزرگی را در ایران همچون حاج قاسم تربیت کرد که به ایران اقتدار دادند و اکنون ما باید مواظب این اقتدار باشیم.

آیت‌الله علما با اشاره به همزمانی ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، گفت: باید راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را با رنگ و لعاب دیگری و پرشورتر از قبل برگزار کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد