تقویت امنیت ایران حاصل مشارکت مردم است


تقویت امنیت ایران حاصل مشارکت مردم است

قشم- ایرنا- تقویت امنیت و حراست از آن با به اوج رساندن مشارکت مردم میسر می‌شود و این مولفه در جمهوری اسلامی ایران به بهترین شکل تحقق یافته است.

امام جمعه شهرستان قشم شامگاه پنجشنبه در همایش علمای شیعه و سنی جزیره قشم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، منشور و نقشه راهی است که باید به صورت ویژه مدنظر عالمان دینی قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: نشر، تبلیغ و تبیین اهداف و سیاست‌های بیانیه گام دوم انقلاب برایی قشرهای مختلف جامعه ، به ویژه قشر جوان و نوجوان بر عده روحانیت است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران رخدادی دینی و فرهنگی است و بصیرت و ولایتمداری از مهمترین اصولی است که باید در آن مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه قشم با بیان اینکه ایران اسلامی قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست، تصریح کرد: پیش از انقلاب در حالی‌که ریل‌گذاری پیشرفت در جهان آغاز شده بود، ایران نه به دنبال پیشرفت بود و نه اجازه آن را داشت.

وی افزود: جوانان ایران پیش از انقلاب اسلامی، با وجود درآمدهای سرشار نفتی از کسب سواد نیز محروم بودند.

تارم ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران عقب ماندگی‌های گذشته را جبران می‌کند و با تکیه بر دو اصل «مدیریت جهادی» و «ما می‌توانیم» پیشرفت‌های شگفت آوری را در حوزه‌های گوناگون رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران آینده‌ای روشن در پیش دارد و پیچ تاریخی فعلی را با توکل به خدا و روحیه جهادی و با سرافرازی پشت سر خواهد گذاشت.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی