مشروبات الکی از شیر آب آشامیدنی یک خانه مسکونی بیرون زد!


مشروبات الکی از شیر آب آشامیدنی یک خانه مسکونی بیرون زد!

وقتی ساکنان آپارتمانی در شهر تریسور در ایالت کرالا، شیرهای آب آشپزخانه را باز کردند در نهایت شگفتی شاهد جاری شدن مایعی قهوه‌ای رنگ شدند که بوی تندی داشت.

صدای ایران- ساکنان یک مجموعه مسکونی در ایالت کرالا در جنوب هند از جاری شدن مخلوطی از مشروبات الکلی از جمله آبجو، کنیاک و رام به جای آب آشامیدنی بهت‌زده شدند

به گزارش بی بی سی، صبح روز دوشنبه ۳ فوریه، وقتی ساکنان آپارتمانی در شهر تریسور در ایالت کرالا، شیرهای آب آشپزخانه را باز کردند در نهایت شگفتی شاهد جاری شدن مایعی قهوه‌ای رنگ شدند که بوی تندی داشت. خیلی زود آنها متوجه شدند که این مایع مشروب الکلی است.


سکنه ساختمان که گیج شده بودند، با مسئولان محلی تماس می‌گیرند و درمی‌یابند که چاه آب به وسیله مسئولان آلوده شده است، البته به طور کاملا اتفاقی.


مسئولان محلی به دستور دادگاهی تصمیم به نابود کردن حدود ۶ هزار لیتر انواع مشروبات الکلی کشف شده را داشتند.


آنها مشروبات را داخل گودالی در زمین خالی کرده بودند و این مشروبات از طریق نفوذ به خاک وارد آب چاهی شده که آب آشامیدنی ۱۸ واحد مسکونی در شهر تریسور از آن تامین می‌شود.


یکی از ساکنان به عمران قریشی، خبرنگار بخش هندی بی‌بی‌سی گفت: "ما همه بهت زده شدیم."


خوشبختانه بوی تند مایعی که از شیر آب خارج شده، مانع نوشیدن آن شد، اما ساکنان برای مدت چند روز به آب آشامیدنی و آب برای شستشو دسترسی نداشتند.


پس از شکایت ساکنان، مسئولان شهر برای پاکسازی منطقه و آب چاه اقدام کردند اما گفته شده که روند تمیز کردن آب چاه حدود یک ماه طول خواهد کشید.


ساکنان ساختمان از تامین نشدن آب آشامیدنی کافی برای ساختمان خود در این مدت شکایت دارند.


ایالت کرالا یکی از بیشترین میزان مصرف الکل را در کشور هند دارد.

پ/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج