شوخی و صحبت های مدیری با کاپیتان نشاط جهانداری به عنوان خلبان خانم | فیلم


مهران مدیری عنوان کرد: شما دومین خانم خلبان کشور هستید که بعد از انقلاب در این زمینه فعالیت می‌کنید. قبل از انقلاب هم خانم عفت تجارتچی در سال 1319 خلبان بودند. در ادامه مدیری پرسید: تا حالا شده مسافران بفهمند خلبان خانم است و پیاده شوند. جهانداری هم گفت: چنین اتفاقی رخ نداده است؛ اتفاقاً خاطره‌های خوبی برای من اتفاق می‌افتد. خیلی از مردم از...

مهران مدیری عنوان کرد: شما دومین خانم خلبان کشور هستید که بعد از انقلاب در این زمینه فعالیت می‌کنید. قبل از انقلاب هم خانم عفت تجارتچی در سال ۱۳۱۹ خلبان بودند.

در ادامه مدیری پرسید: تا حالا شده مسافران بفهمند خلبان خانم است و پیاده شوند. جهانداری هم گفت: چنین اتفاقی رخ نداده است؛ اتفاقاً خاطره‌های خوبی برای من اتفاق می‌افتد. خیلی از مردم از پنجره‌ای که داریم، برای ما دست تکان می‌دهند و به ما سلام می‌کنند.

مدیری هم گفت: شاید هم خداحافظی می‌کنند و حلالیت می‌طلبند!

نشاط جهانداری در خصوص سخت‌ترین بخش کار خلبانی توضیح داد: تیک آف بسیار حساس است؛ اگر موتور خود را از دست بدهید، هدایت هواپیما بسیار سخت می شود. این حرفه سلامت کامل جسمانی نیاز دارد و هر ۶ ماه یک بار باید در آزمون‌های شبیه سازی شرکت کنیم.

من ۸ سال کار کردم؛ سه سال بررسی داده‌های پروازی را انجام دادم و نظر مثبت مدیران ارشد را جلب کردم. توانستم رتبه ممتازی را کسب کنم و در بین ۳۰۰ نفر ۱۷ نفر انتخاب شدند. من و همسرم در دوره‌های آموزشی با هم آشنا شدیم.

مدیری با اشاره به اینکه شما به آرزو‌های خود مثل ازدواج، خلبانی و سلامت کامل رسیدید. آیا رویا‌ی دیگری هم دارید؟ جهانداری پاسخ داد: همیشه از بچگی دلم می‌خواست که برای بچه‌ها کار کنم؛ فکر می‌کنم بچه‌ها بزرگترین سرمایه‌های کشور هستند.

وی درباره حس و حال خود در لحظه خلبانی گفت: نزدیکی به خدا را بیشتر حس می‌کنم. فکر می‌کنم چقدر این کره خاکی کوچک است و ما چقدر کوچک هستیم و عظمت و بزرگی خداوند را واقعا می‌بینیم.

(۲۷)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد