گردهمایی 30 هزار نفری «نسل سلیمانی‌ها» در مصلای تهران


گردهمایی 30 هزار نفری «نسل سلیمانی‌ها» در مصلای تهران

گردهمایی30 هزار نفری دانش آموزی با عنوان «نسل سلیمانی‌ها» در مصلای تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در این گردهمایی بزرگ که با حضور پر شور دانش آموزان پسر و دختر بسیجی به همراه معلمان مدارس تهران برگزار شد، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبیین نقش و جایگاه دانش آموزان بسیجی دربرهه‌های مختلف انقلاب اسلامی پرداخت.
سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» با بر شمردن ویژگی‌های دانش آموزان بسیجی در طول دفاع مقدس و همچنین نقش آن‌ها در جهاد علمی کشور یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را گرامیداشت.
وی گفت: شهدای مدافع حرم جلوه‌ای از وحدت کلمه را تجلی بخشیدند و همه مسلمانان عالم اعم از افغانستانی، پاکستانی، عراقی، سوری و... آمدند و وحدت کلمه را در سوریه رقم زدند.

سردار فدوی ادامه داد: اگر وحدت کلمه ایجاد شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به رخ مبارک انقلاب اسلامی وارد کند.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید فهمیده و شهید بهنام محمدی الگوی بزرگی برای جوانان کشور هستند، افزود: این دو شهید وارد کلاس بزرگی همچون دفاع مقدس شدند و نامشان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.
سردار فدوی تأکید کرد: اگر بر یک روند پایدار باشیم، موفق خواهیم شد و این وعده خداوند است؛ همچنین اگر ما به دستورات خدا‌وند عمل کنیم، موفقیت از آنِ ما خواهد بود.
وی در ادامه به نقش‌آفرینی مؤثر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: سردار سلیمانی آن‌چنان پایداری و به تکالیفش عمل کرد که به صورتی متفاوت از سایر شهدا به شهادت رسید و به دیدار حق شتافت.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه مسلمانان و کسانی که در جغرافیای جبهه مقاومت قرار دارند از بالاترین هوش و توانمندی برخوردارند، گفت: امروز ما باید از توانی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، برای موفقیت جبهه مقاومت استفاده کنیم.
سردار فدوی تأکید کرد: امروز باید از ظرفیت‌هایی که داریم در راستای مبارزه با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان استفاده و در برابر حملات آن‌ها ایستادگی و مقاومت کنیم.
همایش سی هزار نفری دانش آموزی "نسل سلیمانی ها" با هدف معرفی هر چه بیشتر حاج قاسم سلیمانی به دانش آموزان و مکتب او به عنوان الگوی تراز انقلاب اسلامی برای دانش آموزان ایرانی و جبهه مقاومت و همه دانش آموزان آزاده جهان برگزار شد.
دراین همایش دو تن از فرزندان شهید سلیمانی، دانش آموزانی از کشور‌های دیگر از جمله فرزندان معظم شهدای فاطمیون و یمنی حضور داشتند.
مدارس راهیان کوثر، رزمندگان اسلام، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، مجتمع امام صادق (ع)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدارس صدرا، طرح دانش آموزی شهید بهنام محمدی و کانون مدارس اسلامی و سطوح مختلف وزارت آموزش و پرورش از جمله مدیریت آمزوش و پرورش استان تهران در برگزاری این همایش مشارکت داشتند.
سازمان هنری شهرداری تهران، سپاه محمدرسول الله شهر تهران، سازمان تبلیغات اسلامی و مصلی امام خمینی (ره) نیز در برگزاری این همایش همکاری داشتند.

انتقام خون حاج قاسم را خواهیم گرفت

فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی: با وحدت و کنار یکدیگر بودن و به یاری خداوند، انتقام خون حاج قاسم را خواهیم گرفت.

«زینب سلیمانی» و «محمدرضا سلیمانی» فرزندان سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش‌آموزان بسیجی که صبح امروز (چهارشنبه) با عنوان «نسل سلیمانی‌ها» در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، حضور یافتند.
محمدرضا سلیمانی فرزند ارشد سردار سلیمانی در این مراسم با بیان اینکه خوشحالم مهمان جمع عظیم دانش‌آموزان این سرزمین هستم، گفت: من در این جمع ۳۰ هزار نفری، حاج قاسم را می‌بینم.
وی ادامه داد: حاج قاسم قطعاً در بین ما حضور دارد و ان‌شاءالله به همراه هم، راه ایشان را ادامه خواهیم داد.
زینب سلیمانی هم در این مراسم با بیان اینکه خداوند را شاکریم که کشورمان از چنین نوجوانانی برخوردار است، گفت: ان‌شاالله همه با هم پشت سر رهبر خواهیم ماند.
وی ادامه داد: ان‌شاءالله با وحدت و کنار یکدیگر بودن و به یاری خداوند، انتقام خون حاج قاسم را خواهیم گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش