رونمایى از دو محصول جدید بهمن دیزل در سال٩٩/ صادرات کامیونت شیلر داخلى به سوریه و عراق


رونمایى از دو محصول جدید بهمن دیزل در سال٩٩/ صادرات کامیونت شیلر داخلى به سوریه و عراق

مدیر عامل گروه بهمن دیزل از رونمایى دو محصول جدید این شرکت در سال ٩٩ و ارتقاء آن ها در سال ١٤٠٠ خبر داد و گفت: براى صادرات شیلر داخلى به سوریه و عراق در سال آینده مذاکرات لازم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین؛ امروز مراسم تولید انبوه، تحویل کامیونت و‌‌مینی‌بوس شیلر و معرفی کاربری‌های آتش‌نشانی و سرمایشی در محل کارخانه بهمن دیزل برگزار شد. محمد محمدى در جریان بازدید خبرنگاران از خط تولید شرکت بهمن دیزل با اشاره به

تحریم هاى آمریکا اظهار کرد: با وجود تحریم هاى شدیدى که از سال گذشته بر ما اعمال شده، گروه بهمن توانسته از این شرایط به عنوان یک فرصت استفاده کرده و وارد مرحله رونق شود.

رونمایى از دو محصول جدید بهمن دیزل در سال٩٩/ صادرات کامیونت شیلر داخلى به سوریه و عراق

وى درباره چشم انداز عملکرد شرکت بهمن دیزل در سال ٩٩ بیان کرد: سال آینده ١٤٤ دستگاه کامیونت و مینى بوس شیلر، تولید و تحویل مشترى خواهد شد، ضمن اینکه میزان تولید ما در سال آینده نسبت به سال جارى ٢٠٠ درصد افزایش خواهد یافت.

محمدى ادامه داد: همچنین در سال جارى، ٨٠ درصد تولیدات ما مربوط به ایسوزو و ٢٠ درصد کامیونت و مینى بوس شیلر بود اما این نسبت در سال ٩٩ برعکس خواهد شد، یعنى تولید ایسوزو به ٢٠درصد و شیلر به ٨٠درصد خواهد رسید.

محمدى همچنین از سه رویکرد جدید شرکت بهمن در سال ٩٩ خبر داد و گفت: توسعه محصولات، یکى از رویکردهاى اصلى سال آینده گروه بهمن دیزل است؛ در این راستا سال آینده از دو محصول جدید با نام هاى"MB3 " یا همان مینى بوس بهمن ٣٠٠٠ لیترى و "TB8" یا تراک بهمن ٨ تنى خود رونمایى خواهیم کرد؛ همچنین در سال ١٤٠٠ هدف ما این است که این دو محصول را چه از لحاظ ظاهرى و چه موتور ارتفاء دهیم.

رونمایى از دو محصول جدید بهمن دیزل در سال٩٩/ صادرات کامیونت شیلر داخلى به سوریه و عراق

مدیر عامل گروه بهمن دیزل ادامه داد: کاربرى سازى محصولات، دیگر رویکرد سال آینده ماست و تصمیم گرفته این براى رسیدن به تولید استاندارد، کاربرى سازى انجام دهیم؛ در حال حاضر نیز دو خودروى آتش نشانى و یونیت یخچال، کاربرى سازى شده اند.

محمدى گفت: همچنین قصد داریم در سال آینده آزمایشگاه بهمن دیزل را در جهت ارتقاء کیفیت محصولات خود توسعه دهیم، در حال حاضر محصولات ما سه ستاره و چهار ستاره هستند که هدف ما افزایش کیفیت آن هاست.

مدیر عامل گروه بهمن دیزل، صادرات محصولات این شرکت را از دیگر اقدامات سال ٩٩ عنوان کرد و گفت: از آنجا که تا کنون شیلر محصول ژاپنى بود امکان صادرات آن را نداشتیم، اما در حال حاضر شیلر به تولید داخلى رسیده و قادر به صادرات آن خواهیم بود؛ در همین راستا با عراق و سوریه به جهت صادرات شیلر مذاکرات لازم انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403