«همراه اول» حامی مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر


«همراه اول» حامی مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر و انتخابی المپیک 2020 توکیو، امروز سه شنبه 15 بهمن با حضور ورزشکارانی از 14 کشور در شیراز آغاز به کار کرد. اپراتور اول تلفن همراه در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و حمایت از ورزش کشور از این رویداد بین المللی که تا 19...

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امروز سه شنبه ۱۵ بهمن با حضور ورزشکارانی از ۱۴ کشور در شیراز آغاز به کار کرد.

اپراتور اول تلفن همراه در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و حمایت از ورزش کشور از این رویداد بین المللی که تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد حمایت کرده است.
این مسابقات در تقویم جهانی فدراسیون بدمینتون به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای این ورزش به ثبت رسیده است و این دوره در انتخابی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو و رده بندی جهانی (رنکینگ) تأثیر زیادی دارد.
بدمینتون بازان ۱۴ کشور آمریکا، کانادا، برزیل، افغانستان، اسلواکی، عراق، اتریش، هند، ایسلند، بلژیک، پاکستان، اوکراین و بلغارستان به همراه تیم ملی کشورمان که در این دوره از مسابقات حضور دارند برای کسب جایزه ۲۵ هزار دلاری به رقابت با یکدیگر می پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در