با بی‌عرضه‌ها نمی‌توان کشور را اداره کرد


با بی‌عرضه‌ها نمی‌توان کشور را اداره کرد

نائب رئیس اول مجلس با اشاره به اینکه اگر برای قانونگذاری و اداره کشور مشاوره داده شود راهی برای برون رفت از مشکلات وجود دارد، گفت: عدالت از مؤلفه‌هایی است که می‌تواند نقش مهمی در برابری داشته باشند.

به گزارش افکارنیوز،

مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس در هشتمین همایش اخلاق حرفه‌ای با بیان اینکه عدالت از مؤلفه‌هایی است که می‌تواند نقش مهم در برابری ایجاد کند، گفت: برای رسیدن به یک هدف باید راه‌های متفاوتی وجود داشته باشد. پس به طور قطع اگر برای قانونگذاری و اداره کشور مشاوره داده شود راهی برای برون رفت از مشکلات وجود دارد.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: در شرایط کنونی در شغل پزشکی بیشترین رقابت برای نوبت دهی و درآمد زایی بیشتر ایجاد شده است که برای ایجاد عدالت نیازمند اصلاح ساختار هستیم.

نائب رئیس اول مجلس گفت: برای نمونه یک پزشک با یک عمل جراحی چند برابر یک کارمند درآمد دارد پس به دنبال تعریف خدمات مشخص، جمعیت مشخص و فروش مشخص بوده‌ایم که یک محصول مشخص به جمعیت تعیین شده عرضه شود تا درآمد لازم و مورد نیاز به دست آید.

پزشکیان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به یک هدف راه‌های متفاوتی باید وجود داشته باشد. پس به طور قطع اگر برای قانونگذار و اداره کشور مشاوره داده شود راهی برای برون رفت از مشکلات وجود دارد چرا که مجلس کنونی به روزهای پایانی خود رسیده و برخی از نمایندگان نیز کنار گذاشته شده و رد صلاحیت شده‌اند.

وی ادامه داد: به طور قطع انتقاد نظرات مشورتی به نمایندگان مجلس می‌تواند نقش خوبی در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشد.

نائب رئیس اول مجلس گفت:‌در مدیریت مباحث زیادی وجود دارد که می‌توان به مثلث علم، مشارکت و اعتقاد اشاره کرد. چرا که این مباحث می‌تواند کوهی از مشکلات را جابجا کند. پس با بی‌عرضه‌ها نمی‌توان کشور را اداره کرد.

پزشکیان ادامه داد: قبلا با درآمد نفت چاله‌ها پر می‌کردیم و وضعیت مدیریت مشخص نمی‌شد. چرا که در گذشته مدیرانی داشتیم که ضرر می‌دادند اما فوق‌العاده مدیریت دریافت می‌کردند. پس به طور قطع در شرایط بحران وضعیت مدیریت مشخص می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...