خانواده‌های شهدا و ایثارگران پشتوانه‌های محکم نظام هستند


خانواده‌های شهدا و ایثارگران پشتوانه‌های محکم نظام هستند

کرمانشاه ـ ایرنا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی را زنده نگه‌ داشته‌اند و پشتوانه‌های محکم نظام هستند.

آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در دیدار با خانواده سه شهید والامقام اهل سنت و اهل تشیع کرمانشاه که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار شد، افزود: خدمت به خانواده‌های گرانقدر ایثارگران مایه افتخار و سربلندی همه خدمتگزاران به‌ نظام اسلامی است و هرکسی که به این خانواده‌ها خدمت کند، برنده است.
وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا برای رضای خدا، خدمت و ایثارگری کردند و فقط خدای متعال می‌تواند پاسخ این مجاهدت‌ها را بدهد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خانواده های ایثارگر و شهدا ولی‌نعمت ما و سرمایه‌های ارزشمند انقلاب هستند، اضافه کرد: در این دنیا برد باکسانی است که به خانواده‌های فداکار و والدین عزیز شهدا خدمت می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز گفت: ایام دهه فجر فرصت خوبی است تا نسل جوان و آینده‌ساز کشور به به‌خوبی از جنایت رژیم پهلوی در سال ۵۷ آگاه شوند.
حجت‌الاسلام هادی عسگری با قدردانی از حضور و عنایت ویژه امام‌جمعه کرمانشاه به جامعه ایثارگری اظهار داشت: تلاش در راستای خدمت هر چه‌بهتر به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر فرصتی مغتنم برای خادمان شهدا است.
در پایان از خانواده شهید گرانقدر اهل سنت رضا امینیان که در سال ۵۷ مورد اصابت گلوله ضدانقلاب قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین شهیدان مرتضی و هاشم نارکوب که در توطئه جنایت‌کارانه رژیم ستم‌شاهی در آتش زدن سینما رکس آبادان در سال ۵۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تجلیل شد.
در این دیدار ماموستا ملامحمد محمدی امام‌جمعه اهل سنت کرمانشاه، حجت‌الاسلام فاضلی رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه و احمد محمدی جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان نیز حضور داشتند.
استان کرمانشاه ۹ هزار و ٨۰۰ شهید را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط