پالایشگاه گاز ایلام از طرح های پژوهشی سلامت محور استقبال می کند


پالایشگاه گاز ایلام از طرح های پژوهشی سلامت محور استقبال می کند

ایلام - ایرنا- مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: یکی از رویکردهای اصلی این پالایشگاه، سلامت محوری است و به همین منظور از پتانسیل و توان بالای علمی، پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در تعامل با صنعت و در حوزه های سلامت این پالایشگاه استقبال می شود.

به گزارش روابط عمومی، شهریار داری پور روز سه شنبه از انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین این شرکت و دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد و افزود: هم اکنون در حوزه پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام ۱۸ پروژه پژوهشی و ۷ طرح اینترشیپ جاری در حال انجام است که از این تعداد بیش از ۱۰ مورد قرارداد پژوهشی با دانشگاه های استان و منطقه منعقد شده است.

وی اظهار داشت: حوزه پژوهش و فناوری این شرکت همواره پذیرای ایده های خلاقانه و نوآورانه اساتید، متخصصان و پژوهشگران در حوزه های مختلف در قالب انجام پروژه پژوهشی ، طرح های اینترنشیپ و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی می باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز گفت: پالایشگاه گاز ایلام در زمینه پژوهش و فناوری تعامل سازنده ای با دانشگاههای کشور بخصوص استان ایلام دارد که انتظار می رود این تعاملات با دانشگاه علوم پزشکی استان گسترش یابد.

دکتر غلامرضا کلوندی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان از تمام ظرفیت های موجود در راستای گسترش ارتباطات علمی، هم افزایی و همفکری در قالب تشکیل کارگروههای تخصصی، تبادل دانش و ارائه تجربیات در قالب همکاری های آموزشی و پژوهشی در حیطه سلامت، استفاده از ظرفیت استقرار دفتر پژوهش و فناوری پالایشگاه در دانشگاه با هدف توسعه رویکردهای دانش بنیان در حوزه سلامت و تشریک مساعی به جهت تسریع در دستیابی به اهداف و برنامه های مورد توافق بهره خواهد برد.

همچنین رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام در این جلسه گفت: فعالیت های حوزه پژوهش و فناوری این شرکت با همکاری مستمر نزدیک به ۸۰ نفر از پرسنل شرکت و اساتید دانشگاه در طول پنج سال گذشته منجر به انعقاد بیش از ۲۰۰ قرارداد پروژه پژوهشی، طرح اینترشیپ و پایان نامه تحصیلات تکمیلی شده است.

احسان نورالهی افزود: در این تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان ، استفاده بهینه از ظرفیتهای علمی و پژوهشی، انجام پروژه های تحقیقاتی، ایجاد بانک های اطلاعاتی از محققین فعال دانشگاهی به منظور شناسایی چالش های حوزه سلامت کارکنان، بیماری های غیر واگیر و بهداشت محیط کار برای توسعه همکاری فی مابین مد نظر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها