برگزاری نمایشگاه «رنگین کمان ترنمی انقلاب» در شیراز


برگزاری نمایشگاه «رنگین کمان ترنمی انقلاب» در شیراز

شجاعی گفت: نمایشگاه «رنگین کمان ترنمی انقلاب» در شیراز به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، روز پنج شنبه (24 بهمن) در نگارخانه «آبگینه» واقع در بلوار «شهید چمران» افتتاح خواهد شد.

«فاطمه شجاعی» از برگزاری نمایشگاه «رنگین کمان ترنمی انقلاب» در شیراز خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این نمایشگاه ساعت 16 روز پنج شنبه 24 بهمن در نگارخانه «آبگینه» واقع در بلوار «شهید چمران» افتتاح خواهد شد.

مدیر سازمان مردم نهاد «ترنم زیبای محبت» افزود: در این نمایشگاه 2 روزه که تا جمعه 25 بهمن و از ساعت 16 تا 21 برپاست، آثار نقاشی کودکان تحت پوشش این موسسه با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی، به معرض نمایش گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: کودکان تحت پوشش این مرکز از سه سال قبل، یک دوره آموزش نقاشی چهار ماهه را گذرانده اند و برای هر مناسبتی از آنها خواسته می شود تا ذهنیت خود را درباره هر یک از مناسبت ها، به روی کاغذ به شکل نقاشی پیاده کنند.

شجاعی با اشاره به اهمیت معرفی اهداف انقلاب اسلامی و پیروزی آن برای نسل چهارم انقلاب، عنوان کرد: در نمایشگاهی که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته ایم، آثار نقاشی کودکان موسسه «ترنم زیبای محبت» با محوریت فرهنگ سازی درباره مفهوم و اهداف انقلاب به نمایش گذاشته می شود و به کودکان فرصت داده شده است تا از طریق نقاشی و تصویرسازی، ذهنیت و دانش خود را درباره این انقلاب پرشکوه به روی کاغذ بیاورند.

شجاعی تاکید کرد: همچنین به هنرجویانی که کم و بیش از پیروزی انقلاب دانسته هایی دارند نیز فرصت داده شده است تا با نقاشی کردن به صورت تشریحی، تصاویر ذهنی خود را درباره چگونگی پیروزی انقلاب، پیاده کنند.

وی از برگزاری نمایشگاه های مناسبتی برای کودکان تحت پوشش این مرکز خبر داد و اعلام کرد: موسسه «ترنم زیبای محبت» با برگزاری نمایشگاه و تشویق کودکان و نوجوانان تحت پوشش خود در فصول و مناسبت های مختلف، سعی در تقویت رشد فکری کودکان دارد.

شجاعی تاکید کرد: این نمایشگاه ها باعث می شود تا زمینه رشد خلاقیت، درک مفاهیم از مناسبت ها، تصویرسازی و ... در کودکان و نوجوانان، فراهم شوند و در حوزه های هنری در سنین بالاتر پیشرفت کنند و با کسب رتبه های طلایی، پرچم سه رنگ ایران اسلامی را بالا نگه دارند.

مدیر موسسه «ترنم زیبای محبت» اعلام کرد: برای هر یک از مناسبت ها، از 10 روز قبل به کودکان تحت پوشش اعلام می شود که موضوع را نقاشی کنند و به موسسه تحویل دهند تا به معرض نمایش گذاشته شود.

شجاعی ادامه داد: آثار نقاشی کودکان در نمایشگاه «رنگین کمان ترنمی انقلاب» به بازدیدکنندگانی که قصد خرید آثار را دارند، حتی با قیمت بسیار اندک و بعد از اتمام نمایشگاه به صورت قاب شده به فروش می رسد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج