دو استقلالی علیه هم ؛ فاز جدید دعوای وریا و خطیر


دو استقلالی علیه هم ؛ فاز جدید دعوای وریا و خطیر

دعوای کاپیتان استقلال با معاون سابق این باشگاه وارد فاز جدیدی شد. نوشته دو استقلالی علیه هم ؛ فاز جدید دعوای وریا و خطیر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دو استقلالی علیه هم ؛ فاز جدید دعوای وریا و خطیر

شکایت وریا غفوری و خطیر از یکدیگر متقابل است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۵
دو استقلالی علیه هم ؛ فاز جدید دعوای وریا و خطیر

دعوای کاپیتان استقلال با معاون سابق این باشگاه وارد فاز جدیدی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساعاتی قبل بود که اعلام شد احضاریه شکایت علی خطیر از وریا غفوری به دست کاپیتان استقلال رسیده است و وی باید برای توضیحات به دادسرای فرهنگ و رسانه برود.

اگر نمی‌دانید دلیل شکایت خطیر از وریا چیست باید خدمتتان عرض کنیم که داستان از روزی شروع شد که وریا غفوری پس از عدم نتیجه گیری استقلال در هفته های اول لیگ، رفتن ۱۵ بازیکن از استقلال و عدم نتیجه گیری تیم را بر گردن خطیر انداخت. معاون سابق باشگاه هم که استعفا داده بود پاسخ غفوری را داد و مدعی شد که وریا غفوری در اردوی آبی‌ها باند تشکیل داده و بابت دستمزد سنگینی که می‌گیرد در استقلال خط و نشان می‌کشد. ادعایی که واکنش وریا را در پی داشت و کاپیتان استقلال اعلام کرد از خطیر شکایت خواهد کرد و در دادگاه او را خواهد دید و حتی به صورت غیر مستقیم به دیوانه بودن خطیر اشاره کرد و گفت او باید بابت اتهاماتی که به وریا زده، در دادگاه پاسخگو باشد.

وریا اول حوالی شهریورماه از خطیر به پلیس فتا دادسرای جرایم رایانه ای شکایت کرد و خطیر در آذرماه از وریا به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد‌.

گفته می‌شود دلیل بازگشت خطیر به ایران، حضور در دادسرا به خاطر شکایت وریا بوده و معاون سابق باشگاه، از خودش دفاع کرده و حالا نوبت وریاست که به دادسرا برود و از خودش دفاع کند‌. اگر یادتان باشد تیتر یک روزنامه خبر ورزشی در مهرماه شکایت وریا غفوری از یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به پلیس فتا از قول یکی از مدیران بلندپایه پلیس فتا بود. چون خطیر حدود یک سالی معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال بود این خبر اینگونه رسانه ای شد.

شکایت این دو از یکدیگر نشان می دهد که دعوای کاپیتان استقلال و معاون سابق وارد فاز جدیدی شده است.

استقلالی‌ها امیدوارند اختلاف طرفین ختم به خیر شود چرا که در چنین دعواهایی، قاضی پرونده تلاشش را می‌کند که بین طرفین آشتی برقرار کند. از طرف دیگر، خطیر پیش از این در مصاحبه رادیویی گفته بود مشکلی با وریا و علی کریمی و سید حسین حسینی ندارد و برای آنها احترام قائل است. حالا باید دید این پرونده، با آشتی کنان مختومه خواهد شد یا ماجرا به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر