پاس مهرداد برای چهارمین برد آوس؛/ تقابل عابدزاده- محمدی به سود مهرداد


آوس با پاس گل ستاره ایرانی خود همانند دیدار رفت برابر ماریتیمو به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو با بهره‌مندی از امیر عابدزاده درون دروازه‌اش از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم دوس باریروس فونچال در حالی مقابل آوس قعرنشین قرار گرفت که این تیم نیز مهرداد محمدی را مثل همیشه در خط حمله داشت.

مهرداد محمدی که با به ثمر رساندن ۷ گل و دادن ۵ پاس گل ستاره آوس در لیگ برتر پرتغال بوده، امشب هم فوق‌العاده ظاهر شد و فراری به سمت محوطه جریمه ماریتیمو انجام داد که پس از خروج امیر عابدزاده به سمت او، این مهاجم ایرانی پاس در عرض زیبایی به ریکاردو مانگاس داد تا این بازیکن دروازه خالی را باز کند.

آوس که در مسابقه رفت هم به برتری مقابل ماریتیمو رسیده بود، در دقیقه ۳۷ توسط رودریگو پینهو گل تساوی را دریافت کرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

پاس مهرداد برای چهارمین برد آوس؛/ تقابل عابدزاده- محمدی به سود مهرداد

در دقیقه ۶۲ آوس صاحب یک ضربه ایستگاهی در کنار خط طولی و در سمت چپ زمین شد که در این صحنه رِکو سیلوا ۲۰ ساله ارسال تند و تیزی به محوطه جریمه ماریتیمو فرستاد، اما رها شدن توپ از دستان امیر عابدزاده موجب شد تا این تیم گل دوم را دریافت کند و یاران محمدی پیش بیفتند.

در ادامه مسابقه ماریتیمو نتوانست نتیجه را جبران کند تا تیم آوس به برتری ۲ بر یک خارج از خانه مقابل یاران عابدزاده دست یافته و با ۱۲ امتیاز شرایط خود در قعر جدول را بهبود ببخشد؛ ماریتیمو نیز با این باخت ۲۰ امتیازی و در رده چهاردهم باقی ماند.

مهرداد محمدی که امشب هجدهمین بازی فصل خود را برای ماریتیمو انجام می‌داد، توانست ششمین پاس گل فصل خود را در این مسابقه بدهد تا به رده سوم جدول برترین پاسورهای لیگ برتر پرتغال صعود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن