پکیج‌های ظاهری جدید برای دوج دورانگو SRT


پکیج‌های ظاهری جدید برای دوج دورانگو SRT

دوج از نمایشگاه شیکاگو برای معرفی دو پکیج جدید برای دورانگو SRT استفاده کرده است. پکیج اول که Black یا مشکی نام دارد و با قیمت 1495 دلار ارائه می‌شود، تریم مشکی‌رنگی را به همراه دارد. این تریم شامل قاب آینه‌های جانبی، نوشته DODGE و سر اگزوزهای مشکی‌رنگ می‌شود. این نسخه همچنین از رینگ‌های 20 … The post پکیج‌های ظاهری جدید برای دوج دورانگو SRT...

دوج از نمایشگاه شیکاگو برای معرفی دو پکیج جدید برای دورانگو SRT استفاده کرده است. پکیج اول که Black یا مشکی نام دارد و با قیمت 1495 دلار ارائه می‌شود، تریم مشکی‌رنگی را به همراه دارد. این تریم شامل قاب آینه‌های جانبی، نوشته DODGE و سر اگزوزهای مشکی‌رنگ می‌شود. این نسخه همچنین از رینگ‌های 20 اینچی مشکی مات هم برخوردار است اما رینگ‌هایی به رنگ برنجی مات هم بدون هزینهٔ اضافی برای آن قابل سفارش خواهد بود. هرچند نام این پکیج مشکی است اما همه‌چیز آن مشکی نیست و نوشته‌های Durango، SRT و 392 به رنگ خاکستری نیمه‌شب را هم شامل می‌شود.

پکیج‌های ظاهری جدید برای دوج دورانگو SRT

پکیج دوم نیز Redline Stripe نام داشته و با قیمت 1295 دلار قابل سفارش است. این پکیج خطوط مشکی‌رنگ مرکزی با خطوط کناری قرمزرنگ را به سراسر بدنهٔ دورانگو اضافه می‌کند. مطمئناً تغییرات این پکیج‌ها بسیار جزئی و ساده هستند اما دورانگو SRT به‌خودی‌خود خودروی بسیار قدرتمندی است چراکه زیر کاپوت آن یک نیروگاه 6.4 لیتری V8 همی با 475 اسب بخار قدرت و 637 نیوتن متر گشتاور قرار گرفته که این نیرو را توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ می‌فرستد.

پکیج‌های ظاهری جدید برای دوج دورانگو SRT

به لطف این ترکیب، قوچ وحشی دوج ظرف تنها 4.4 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و ظرف 12.9 ثانیه مسافت 400 متر را طی می‌کند. این اعداد برای یک اس‌یووی شش‌نفره که می‌تواند تا نزدیک به 4 تن را یدک بکشد بسیار قابل‌توجه هستند. پس از نمایش این پکیج‌ها در شیکاگو، امکان سفارش آن‌ها از ماه مارس وجود خواهد داشت. هم‌اکنون قیمت پایهٔ دوج دورانگو SRT مدل 2020 بدون سفارش هیچ آپشن یا پکیجی از 62,995 دلار آغاز می‌شود.

پکیج‌های ظاهری جدید برای دوج دورانگو SRT

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر