اکران 5 فیلم ویژه کودک و نوجوان جشنواره فجر در ارومیه


اکران 5 فیلم ویژه کودک و نوجوان جشنواره فجر در ارومیه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: 5 فیلم فجر ویژه کودک و نوجوان در ارومیه اکران می شود.

حجت الاسلام ناصر خدایاری صبح امروز ۱۳ بهمن ماه در نشست خبری بااصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، بااشاره به اینکه اکران فیلمهای سی و هشتمین جشنواره فجر از ۱۵تا ۲۱بهمن در سینما ایران ارومیه انجام می شود، خاطرنشان کرد: از ۴۴ فیلم آماده اکران در کل کشور، ۱۹ فیلم در ارومیه اکران می شود که ازاین تعداد، ۱۴فیلم در بخش بزرگسال و ۵ فیلم نیز مربوط به بخش کودک ونوجوانان است.

وی باتاکید بر اینکه فیلم برداری ۲فیلم اتابای و درخت گردو در آذربایجان غربی انجام شده است، اظهار کرد: قیمت بلیط هرفیلم ۱۵هزار تومان اعلام شده است.

حجت الاسلام خدایاری یادآورشد: درسال گذشته ۱۵ فیلم در استان اکران شد که ۳۰۰۰ نفر در بخش کودک و نوجوان و ۲۰۷۷ نفر نیز در بخش بزرگسالان مخاطب فیلم های سینمایی بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: ۶ سینما در استان فعال است که ۴سینما در ارومیه و خوی وتکاب نیز هرکدام یک سینمای فعال دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: فیلم وسینما پرقدرت ترین عامل برای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی است و سینما و هنر باید انعکاس دهنده منویات انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام خدایاری بااشاره به اینکه دهه فجر از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است، تصریح کرد: باتوجه به تحولات اخیر وانتخابات پیش رو دهه فجر امسال مهم تر از سایر سال ها است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش