شیراز به سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) نشست/برگزاری مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر شاهچراغ (ع)


شیراز به سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) نشست/برگزاری مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا (س)، امشب (چهارشنبه 9 بهمن) بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان «امام خمینی» در حرم مطهر «احمد بن موسی (ع)» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) در حرمین مطهر امامزادگان (ع)، مساجد و حسینیه های شیراز برگزار شد. شب گذشته (سه شنبه 8 بهمن) نیز، مراسم سوگواری بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

این مراسم سوگواری با حضور زائران، معاون فرهنگی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان فارس برگزار شد و سخنرانان به ایراد سخنرانی با موضوع زندگی حضرت فاطمه (س) و شهادت این بزرگ بانوی اسلام پرداختند.

در ایستگاه صلواتی و موکبی که در حرم مطهر «احمد بن موسی (ع)» برپا شد نیز از عزاداران فاطمی (س)، پذیرایی شد. این موکب تا روز پنج شنبه 10 بهمن، از سوگواران و زائرانی که به حرم مطهر شاهچراغ (ع) می آیند به ارائه خدمات می پردازد.

گفتنی است، مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا (س)، امشب (چهارشنبه 9 بهمن) بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان «امام خمینی» در حرم مطهر «احمد بن موسی (ع)» با سخنرانی «حجت الاسلام سید حسن موسوی» و مداحی مداحان اهل بیت برگزار می شود.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !