منکرات اخلاقی را ساده نگیریم


منکرات اخلاقی را ساده نگیریم

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه منکرات اخلاقی نباید ساده گرفته شوند، گفت: منکرات اخلاقی بسیار مهم هستند و وقتی رواج پیدا کنند، بستر سایر منکرات را فراهم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (۱۲ بهمن) با حضور قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مسئولان استانی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین، جایگاه امر به معروف را بسیار بزرگ دانست و گفت: اگر امر به معروف کنار گذاشته شد، اصول دین هم به خطر می افتد.

رئیس جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مطالبات در بخش های مختلف باید شکل بگیرد، اظهار داشت: منکرات اخلاقی بسیار مهم هستند و وقتی رواج پیدا کنند بستر سایر منکرات را فراهم می کنند.

وی منکرات اخلاقی را بسیار خطرناک دانست و اضافه کرد: منکرات اخلاقی نباید ساده گرفته شوند.

آیت الله حسینی اذعان داشت: مردم می خواهند جلوی این بدحجابی و بدپوششی که همه چیز را زمین می زند و بسیاری از چیزها را از بین می برد، گرفته شود.

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه باید احساس مسئولیت کنیم و نگذاریم این ولنگاری ها فرهنگ و کشور ما را از بین ببرند، اضافه کرد: اگر حیا و عفت از بین رفت، مسیر برای منکرات دیگر هم باز می شود.

وی تمرکز بر منکرات اخلاقی و تلاش برای احیای ارزش ‌های اخلاقی را اولویت این ستاد در استان دانست و گفت: باید آمران به معروف و ناهیان از منکر همه جانبه حمایت شوند.

شایان ذکر است در این آئین از خدمات آیت الله «سیدعلی اصغر حسینی» دبیر سابق این ستاد تجلیل و آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به عنوان رئیس ستاد امر به معروف استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته