ایران اسلامی کشوری بانشاط و مقتدر است


ایران اسلامی کشوری بانشاط و مقتدر است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران به کشوری بانشاط و مقتدر و در عین حال به الگوی بسیاری دیگر از کشورها تبدیل شده است.

آیت الله مصطفی علما عصر شنبه در مراسم اهدای ۴۱۰ سری جهیزیه به مددجویان زیرپوشش بهزیستی کرمانشاه که به مناسبت دهه مباک فجر در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام پرچمدار مبارزه با استکبار است و بسیاری از کشورهای دیگر نیز انقلاب ما را الگوی خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه مردم بزرگترین پشتوانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: ملت بابصیرت ایران هر زمان که لازم بوده با همه وجود از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

آیت الله علما با بیان اینکه در این مقطع حساس باید از یکسری گلایه ها که همه داریم بگذریم، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی برای ادامه مسیر مقتدرانه و باعزت خود نیازمند وحدت و یکپارچگی همه مردم و مسوولان است.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با تبریک ازدواج زوج های زیرپوشش بهزیستی، محبت و توکل به خداوند را رمز پیروزی و خوشبختی دانست و گفت: نه مهریه های آنچنانی و نه جهیزیه های سنگین هیچ کدام ضامن خوشبختی نیستند.

وی با بیان اینکه حمایت زن و شوهر از هم در زندگی به استحکام زندگی مشترک کمک زیادی می کند، افزود: اگر هم مشکلاتی باشد می توان با صبر، تحمل و بردباری آن ها را رفع کرد.

آیت الله علما همچنین با توصیه به زوج های جوان برای درنظر داشتن خداوند در زندگی، گفت: هرکس برای خدا باشد حضرت باریتعالی هم به او عزت و آبرو می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآوری کرد: نمونه بارز این موضوع حاج قاسم سلیمانی بود که همه دنیا دیدند چه استقبالی از پیکر مطهر این شهید والامقام به عمل آمد، این همان عزت و آبرویی است که خداوند به انسان عطا می کند.

وی گفت: کشور نیجریه در زمان بازگشت پیکر شهید سلیمانی خواستار این شده بود که پیکر ایشان بر آسمان این کشور طواف داده شود، این نشانه عظمت و بزرگی شهدایی مثل حاج قاسم است که عمری را با خداوند معامله کرده است.

آیت الله علما در پایان گفت: روزگاری همین کرمانشاه جولانگاه آمریکایی ها بود اما امروز به برکت انقلاب و اشخاصی مانند حاج قاسم سلیمانی به شدت از کشورمان حساب می برند.

در این مراسم امام جمعه کرمانشاه خطبه عقد یکی از زوج های زیرپوشش بهزیستی را قرائت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!