مشخصات گوشی موتو G Stylus به همراه رندرهای آن لو رفت


رسانه کلیک – به تازگی رندرهای گوشی موتو G Stylus به همراه مشخصات آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدرگون 665 مجهز می شود. همانطور که می دانید گوشی های سری موتو G موتورولا توانسته اند درخشش خوبی در بازار داشته باشند. حال شرکت موتورولا تصمیم گرفته تا […] نوشته مشخصات گوشی موتو G Stylus به همراه رندرهای آن لو رفت...

رسانه کلیک – به تازگی رندرهای گوشی موتو G Stylus به همراه مشخصات آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدرگون 665 مجهز می شود.

همانطور که می دانید گوشی های سری موتو G موتورولا توانسته اند درخشش خوبی در بازار داشته باشند. حال شرکت موتورولا تصمیم گرفته تا نخستین مدل مجهز به قلم این خانواده یعنی موتو G استایلوس را نیز وارد بازار کند. این محصول که پیش از این با نام موتو Edge پلاس شناخته می شد، یکی از گوشی های میان رده این شرکت است که از قلم لمسی بهره می برد. در ادامه مشخصات کامل گوشی موتو G Stylus را مرور می کنیم.

مشخصات گوشی موتو G Stylus به همراه رندرهای آن لو رفت

مشخصات گوشی موتو G Stylus به همراه رندرهای آن لو رفت

مشخصات گوشی موتو G Stylus

عضو جدید خانواده موتو G دارای نمایشگر 6.36 اینچی با رزولوشن 1080 × 2300 پیکسل است. در قسمت بالا و سمت چپ، یک حفره درون نمایشگر دیده می شود که جایگاه دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی است. این محصول به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و برای پردازش داده ها از چیپست اسنپدراگون 665 کمک می گیرد. طبق گزارش های XDA-Developers، گوشی جدید موتورولا در دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته عرضه می شود.

در پنل پشتی دستگاه چهار حفره وجود دارند که یکی از آن ها مربوط به سیستم فوکوس لیزری است. سه حفره دیگر مربوط به دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور واید 16 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می شوند. از دیگر مشخصات موتو G استایلوس می توان به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، بهره مندی از سیستم عامل اندروید 10 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی یا 18 واتی اشاره کرد. البته طبق اسنادی که در FCC به ثبت رسیده، این محصول از شارژ سریع 10 وات پشتیبانی می کند.

مشخصات گوشی موتو G Stylus به همراه رندرهای آن لو رفت

مشخصات گوشی موتو G Stylus به همراه رندرهای آن لو رفت

موتو G Stylus به قلم لمسی مجهز شده و شرکت برای آن یک اپلیکیشن خاص را در نظر گرفته است. علاوه بر این، کاربران می توانند با استفاده از ویژگی Moto Note، از مکان و زمان استفاده از قلم آگاه شده و از سایر قابلیت های منحصر به فرد آن بهره ببرند. پورت USB-C، حفره های اسپیکر، جک هدفون و جایگاه قلم در بخش پایین دستگاه قرار گرفته اند. شرکت موتورولا احتمالا در کنگره جهانی موبایل 2020 که در ماه فوریه برگزار می شود، از گوشی های موتو G8، موتو G8 پلاس و موتو G استایلوس رونمایی می کند.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟