شرکت در انتخابات رای به جمهوری اسلامی است


شرکت در انتخابات رای به جمهوری اسلامی است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: آرا در انتخابات در حقیقت به اسلام و جمهوری اسلامی است و باید حضور در انتخابات در خور شان باشد.

آیت الله مصطفی علما روز شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام (ره) در حسینیه گلزار شهدای کرمانشاه بیان داشت: احزاب سیاسی زاییده ذهن هستند اما امام (ره) حاکمیت را به اسلام داد.

وی افزود: شعار امام نه شرقی و نه غربی بود به این معنی که قوانین و مقررات باید پشتوانه وحی و خدا داشته باشد.

آیت الله علما ادامه داد: در دنیایی که به ۲ بخش شرقی و غربی تقسیم شده بود امام (ره) انقلاب اسلامی خدایی، فطری و معنوی راه انداخت و حقیقتا جای این مطلب در دنیا خالی بود.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: ما امروز شاهدیم که مناسبات سیاسی و اقتصادی که زاییده ذهن انسان است دچار مشکل شده نمونه اش هم همین کشور فرانسه است که شاهد تظاهرات مردمی علیه سیاست های اقتصادی اش هستیم.

او با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی به مردم گفت: امروز کمتر روستایی است که گاز نداشته باشد.

آیت الله علما ادامه داد: متاسفانه شاهد کمبودها و گرانی هایی هستیم با اینکه مملکتی داریم که روی زر خوابیده و مردم ما می بایست در رفاه نسبی می بودند اما با این وجود مردم باید حضور پررنگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو داشته باشند.

او توحید را راز جاذبه انقلاب اسلامی برای تربیت امثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: یک کلمه رهبری گفت تلافی می کنیم؛ دیدید که همین سپاه تحریم شده و این ارتش قدرتمند ما چه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول