آتش سوزی ساختمان جدید بورس در سعادت آباد واقعیت دارد!


 آتش سوزی ساختمان جدید بورس در سعادت آباد واقعیت دارد!

حوادث رکنا: عدم رعایت اصول ساخت و ساز و تغییرکاربری طبقاتی از پارکینگ دلیل آتش سوزی ساختمان جدید بورس در سعادت آباد مطرح شد.

به گزارش رکنا، رسول کشت پور شهردار منطقه که از دقایق اولیه اعلام حریق ساختمان جدید بورس در محل حادثه حضور داشت در خصوص دلایل این حریق اظهار داشت: باتوجه به عدم رعایت اصول ساخت و ساز و تغییر کاربری طبقاتی از پارکینگ ساختمان بورس به فضاهای اداری و دیتا سنتر متاسفانه به دلیل بی توجهی طبقه منفی شش ساختمان جدید بورس در محدوده سعادت آباد دچار حریق شد.

وی افزود: شهرداری منطقه۲ از ماه ها قبل طی اخطارهای کتبی و اقدامات عملی جلوی فعالیت این ساختمان را به دلیل تغییر کاربری فضاهای پارکینگ به مرکز داده ها( دیتا سنتر) گرفته و به طور جدی از شروع به کار آن ممانعت به عمل آورده بود.

کشت پور گفت: این حریق نشان داد عدم توجه به الزاماتHSE، اصرار بر راه اندازی خارج از ضوابط و مقررات بدون اخذ پایان کار، عدم راه اندازی سیستم اطفاء و اعلان حریق و عدم رعایت نکات ایمنی می تواند ساختمانی با این حساسیت را در معرض آسیب جدی قرار دهد.

شهردار منطقه ۲ خاطرنشان کرد: چنانچه این حریق در ساعات پرتردد رخ می داد ابعاد بسیار گسترده تری پیدا می کرد که خوشبختانه با حضور به موقع و اقدام سریع عوامل آتش نشانی از وقوع یک حادثه جبران ناپذیر جلوگیری شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان