ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ با جدیدترین فیلم های ترسناک جهان آشنا شوید!


مطلب ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ با جدیدترین فیلم های ترسناک جهان آشنا شوید! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان کدامند؟ این نوشتار را به بهترین و جدیدترین فیلم های ترسناک جهان و ژانر وحشت سال 2020 اختصاص داده‌ایم. با ما...

ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان کدامند؟ این نوشتار را به بهترین و جدیدترین فیلم های ترسناک جهان و ژانر وحشت سال 2020 اختصاص داده‌ایم. با ما همراه باشید.

فصل جدید فیلم های ترسناک شروع شده است. اسم فیلم‌هایی که در ژانر ترسناک امسال دیده می‌شوند، هیجان طرفداران فیلم‌های ترسناک را بیشتر کرده است و آنها بی‌صبرانه منتظر اکران آنها هستند. به همین دلیل قصد داریم بهترین و ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان را معرفی کنیم تا وقت خود را با فیلم‌های بی کیفیت این ژانر هدر ندهید.

فیلم های ترسناک زیادی هستند که از مدت‌ها قبل منتظر آنها بودیم. استودیوهای فیلم‌سازی، گاهی اوقات تصمیم می‌گیرند فیلم‌های موفق و پرفروش خود را در چند قسمت جدید تکرار کنند. به همین دلیل، از مدت‌ها قبل مخاطبان خود را منتظر می‌گذارند و هیجان‌ آنها را بیشتر می‌کنند. کینه، کانجورینگ و یک مکان ساکت از جمله فیلم های ترسناک چند قسمتی پرطرفدار هستند که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم.

ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان

در فیلم های ترسناکی که امسال اکران می‌شوند، نام بازیگران، کارگردان‌ها و تهیه کننده‌های خوش نامی دیده می‌شود. امیدواریم پروژه‌های 2020 این هنرمندان هم به همان اندازه موفقیت آمیز باشد. در ادامه معرفی فیلم های 2020 برخی از ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان را معرفی می‌کنیم.

کینه (The Grudge) چرخش (The turning) یک مکان ساکت بخش دوم (A quiet Place Part 2) هالووین می کشد (Halloween Kills) کانجورینگ (احضار): شیطان مجبورم کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) مرد نامرئی (The Invisible Man) برامس: پسر ۲ (Brahms: The Boy 2)

کینه (The Grudge)

ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ با جدیدترین فیلم های ترسناک جهان آشنا شوید!

اگر فیلم «جو آن: کینه» را که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد دیده باشید، قطعا داستان جدید این فیلم را جزء ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۰ جهان قرار می‌دهید. فیلم کینه ۲۰۲۰، داستان جدیدی از همان سناریوی تاکاشی شیمیزو را نقل می‌کند. داستان خانه‌ای که توسط یک روح کینه جو تصرف شده است و هرکسی که به خانه پا می‌گذارد را به طرز وحشتناکی می‌کشد.

بازیگرانی مثل جان چو، آندریا رایزبورو، دمیان بیچیر، بتی گیلپین، جکی ویور و لین شای در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. سم ریمی، تهیه کننده معروف فیلم های ترسناکی مثل مرده شیطانی (The Evil Dead)،‌ نفس نکش (Don’t breath) و خزیدن (Crawl)، تهیه کننده‌ی این فیلم است.

رتبه R این فیلم نشان می‌دهد که کینه اینبار هم یک داستان ناب ترسناک را روایت می‌کند که بسیار شوکه کننده و هیجان انگیز است. نیکلاس پِس این فیلم را کارگردانی کرده است. این کارگردان، فیلم‌های ترسناک خوبی مثل چشم های مادرم (Eyes of My Mother) و پیرسینگ (Piercing) را در کارنامه خود دارد. این تیم بازیگری و کارگردان نشان می‌دهد که کینه قطعا یکی از ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان است.

این فیلم توسط کمپانی سونی ساخته شده و سوم ژانویه (۱۳ دی) اکران شده و در اولین هفته نمایش موفق به حضور در 10 فیلم برتر جدول فروش فیلم های در حال اکران گردید.

بهترین فیلم های ترسناک تاریخ ؛ مروری بر ترسناک ترین فیلمهای سینمایی جهان

چرخش (The turning)

ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ با جدیدترین فیلم های ترسناک جهان آشنا شوید!

فیلم چرخش اقتباسی مدرن از کتاب «چرخش پیچ» (The Turn of the Screw)، نوشته‌ی هنری جیمز است و داستان معلم سرخانه‌ای را تعریف می‌کند که باید مراقب یک کودک و نوجوان باشد. این معلم در جریان فیلم احساس می‌کند که این دو بچه،‌ تحت تاثیر یک حضور ماورایی در خانه هستند. مکنزی دیویس، فین ولفهارد و بروکلین پرینس، بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم چرخش تمام المان‌های یک فیلم خوب با موجودیت مارواءالطبیعه را دارد و به همین دلیل یکی از ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان محسوب می‌شود. این فیلم درواقع بخش اول مجموعه‌ی «چرخش پیچ» است که در سال 2020 منتشر شده است. بخش دوم این فیلم با نام شکار بلای مانور (The Haunting of Bly Manor)، توسط نتفلیکس اکران خواهد شد.

این فیلم توسط کمپانی یونیورسال ساخته شده و در ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) اکران شده است.

یک مکان ساکت بخش دوم (A quiet Place Part 2)

ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ با جدیدترین فیلم های ترسناک جهان آشنا شوید!

قسمت اول فیلم یک مکان ساکت در سال ۲۰۱۸ اکران شد و ژانر ترسناک سینما را تحت تاثیر قرار دارد. فروش باکس آفیس این فیلم در سطح جهانی ۳۴۰ میلیون دلار بود. این موفقیت باعث شد تا جان کرازینکی، کارگردان این فلیم فیلنامه‌ی قسمت دوم این فیلم را بنویسد و آن را کارگردانی کند.

او گفته است که قسمت دوم یک مکان ساکت، دنباله‌ی مستقیم قسمت اول نیست؛ بلکه به گروه دیگری از شخصیت‌های بازمانده می‌پردازد که تلاش می‌کنند در مقابل همان موجودات بیگانه زنده بمانند. امیلی بلانت،‌ نوآ جوپ و میلیسنت سیموندز بازیگران قسمت اول فیلم بودند که در این قسمت هم نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم توسط کمپانی پارامونت ساخته شده و در ۲۰ مارچ اکران (۱ فروردین)‌ خواهد شد. باید دید که آیا قسمت دوم یک مکان ساکت هم می‌تواند به یکی از ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان تبدیل شود یا خیر.

هالووین می کشد (Halloween Kills)

ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ با جدیدترین فیلم های ترسناک جهان آشنا شوید!

هالووین یکی دیگر از مجموعه‌های خوب ژانر ترسناک سینما است. موفقیت قسمت دیگری از این مجموعه به کارگردانی دیوید گوردون گرید که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، استودیو سازنده را ترغیب کرد تا قسمت دیگری از این مجموعه را تولید کند. البته این استودیو قصد دارد دو قسمت جدید را تولید کند. یکی با نام هالووین می کشد که در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۹۹) اکران می‌شود و دیگری با نام هالووین به پایان می رسد (Halloween Ends) در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ اکران (۲۳ مهر ۱۴۰۰) خواهد شد.

جیمی لی کرتیس،‌ کایلی ریچاردز،‌ نیک کستل، آنتونی مایکل هال و جودی گریر در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم به کارگردانی دیوید گوردون گرین ساخته می‌شود و با توجه به موفقیت قبلی می‌توانیم بگوییم که هالووین می کشد هم یکی از ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان خواهد شد.

کانجورینگ (احضار): شیطان مجبورم کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It)

ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ با جدیدترین فیلم های ترسناک جهان آشنا شوید!

بسیاری از طرفداران ژانر سینمای ترسناک، قسمت سوم کانجورینگ را بر اساس دو قسمت قبلی تحلیل می‌کنند و این فلیم را یکی از ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان می‌دانند. از طرف دیگر، بعضی از اسپین آف های این فیلم (در مجموع هفت فیلم با داستان زوج معروف فیلم روایت شده است) باعث شده تا کیفیت کلی مجموعه زیر سوال برود. با اینحال، نمی‌توان تاثیر این فیلم بر ژانر ترسناک را نادیده گرفت. تمام فیلم‌های کانجورینگ و اسپین آف‌های آن فروش خوبی داشتند.

متاسفانه قسمت سوم توسط جیمز وان کارگردانی نمی‌شود؛‌ هرچند امیدواریم که این مجموعه کیفیت همیشگی خود را حفظ کند. البته وان تهیه کنندگی این قسمت را به عهده دارد و گفته است که داستان کانجورینگ ۳ در دهه ۸۰ روایت می‌شود و به نوعی با گرگینه‌ها در ارتباط است. ورا فارمیگا، پاتریک ویلسون،‌ شانون کوک، رانی جین بلوینس و شارلین آمویا بازیگران اصلی فیلم هستند.

قسمت سوم از مجموعه‌ی کانجورینگ قرار است در ۱۱ سپتامبر 2020 ( ۲۱ شهریور)‌ اکران خواهد شود.

بهترین فیلم های ترسناک 2019 ؛ مرور ترسناک ترین فیلمهای سینمایی سال

مرد نامرئی (The Invisible Man)

ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ با جدیدترین فیلم های ترسناک جهان آشنا شوید!

مرد نامرئی درباره‌ی زنی است که تصور می‌کند دوست پسر سابقش در حال تعقیب اوست. اما او باید مرده باشد و هیچ‌کس نمی‌تواند او را ببیند. الیزابت ماس، اولیور جکسون کوهن، آلدیس هاج، استورم رید و هریت دایر در این فیلم بازی می‌کنند.

لی وانل، کارگردان و نویسنده‌ی مرد نامرئی است که فیلم‌های موفقی مثل اره (Saw) و توطئه آمیز (Insidious) را در کارنامه‌ی خود دارد. این فیلم اقتباسی از کتاب «اچ جی ولز» به همین نام (مرد نامرئی) است؛ البته تغییراتی در فیلمنامه به وجود آمده که هیجان داستان را بیشتر می‌کند. مرد نامرئی در ۲۸ فوریه (۹ اسفند)‌ اکران می‌شود و امیدواریم شاهد یکی از ترسناکترین فیلم های 2020 جهان باشیم.

برامس: پسر ۲ (Brahms: The Boy 2)

ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ با جدیدترین فیلم های ترسناک جهان آشنا شوید!

قسمت اول فیلم پسر در سال ۲۰۱۵ اکران شد و توانست با شخصیت عروسکی دلهره‌آور و داستان معمایی به موفقیت قابل قبولی برسد. قسمت دوم فیلم هم روایت دیگری از بخش اول را به نمایش می‌گذارد. در این فیلم هم مثل بسیاری از فیلم های ترسناک دیگر، خانواده‌ای به یک عمارت جدید می‌روند و از سابقه‌ی وحشتناک آن بی خبرند. پسر خانواده عروسکی را در باغ پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد با او دوست شود.

کیتی هولمز، اوین یمن، کریستوفر کانوری، رالف اینسون، آنجلی جی، الیور رایس، ناتالی مون از بازیگران اصلی این فیلم هستند. گفته می‌شود که برامس: پسر ۲ یکی از ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان است که می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این فیلم در ۲۱ فوریه (۲ اسفند)‌ اکران خواهد شد.

کلبه (The Lodge)

ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ با جدیدترین فیلم های ترسناک جهان آشنا شوید!

فیلم کلبه توسط ورنیکا فرانز و سورین فیالا، کارگردان فیلم موفق شب بخیر مامان (goodnight Mommy) ساخته شده است. به نظر می‌رسد که این دو نفر، یکی از ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان را کارگردانی کرده‌اند. شخصیت گریس با بازی رایلی کیو، در یک کلبه‌ی دورافتاده با بچه‌های نامزد خود حبس شده‌ است. برف سنگین راه آنها به دنیای بیرون را مسدود کرده است و گریس باید با ترس‌های قدیمی خود دست و پنچه نرم کند.

این فیلم قرار بود در سال ۲۰۱۹ اکران شود؛ اما روند تولید باعث شد تا اکران آن به ۷ فوریه (۱۸ بهمن) موکول شود.

پرفروش ترین فیلم های هفته چهارم سال 2020 درجه بندی سنی فیلم ها ؛ آشنایی با رده بندی فیلم و سریال بر اساس استاندارد MPAA نامزدهای اسکار 2020 ؛ لیست بهترین های سینما در دوره 92 مراسم Academy Awards لیست کامل برندگان گلدن گلوب 2020 ؛ برگزیدگان سینما در 77 Golden Globe

screenrant

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی