دعوت از بازاریابان بانکی برای جذب منابع پرتفوی صنعت بیمه


دعوت از بازاریابان بانکی برای جذب منابع پرتفوی صنعت بیمه

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران  از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ ‌ ابوطالب قره‌چماقلو درهمایش آموزشی کارشناسان‌ بازاریابی، روابط عمومی و خدمات نوین بانکی مدیریت‌های شعب بانک تجارت، با توجه به رقم قابل توجه پرتفوی سال جاری صنعت بیمه و پیش بینی...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران

از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ ‌ ابوطالب قره‌چماقلو درهمایش آموزشی کارشناسان‌ بازاریابی، روابط عمومی و خدمات نوین بانکی مدیریت‌های شعب بانک تجارت، با توجه به رقم قابل توجه پرتفوی سال جاری صنعت بیمه و پیش بینی آن برای سال ۹۹، فعالان حوزه بازاریابی بانک را به جذب این منابع تشویق کرد.

وی همکاری میان بانک و بیمه را انتفاع طرفین اعلام کرده و افزود: ورود بانک تجارت به عنوان یکی از سهامداران اصلی به این عرصه در عین حال که به گسترش سهم بازار تجارت‌نو منجر خواهد شد فرصت بسیار مناسبی جهت جذب منابع مالی بیمه گذاران دربانک تجارت از طریق توسعه فعالیت دست اندکاران حوزه بازاریابی بانک و بیمه نیز است.

قره‌چماقلو افزود: از طرفی درکنار دست‌یابی به منافع کارمزدی حاصل از عملیات بیمه‌گری درحیطه مشتریان بانک، این امکان وجود دارد که با تلاش بخش بازاریابی بانک و بیمه، حجم قابل ملاحظه‌ای از حق بیمه پیش بینی شده سال ۹۹ دربانک جذب شود، همچنین فرصت مغتنمی ایجادخواهدشد تا فعالان حوزه شبکه فروش، بازاریابی و سوپرمارکت مالی بانک بتوانند از محل کارمزد کسب درآمد کنند که بازاریابی بیمه‌های عمر نمونه بارز آن است.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش با تاکید بر اینکه دستاورد هیات مدیره و تیم اجرایی فراتر از تکالیف محوله است برتوانمندی مجموعه بیمه تجارت‌نو در ارائه خدمات اشاره کرده و اظهارداشت: بنابر آمار بیمه مرکزی حدود ۵۰ درصد از پرونده‌های سیل در این شرکت تشکیل و خسارت آنها پرداخت شد. این توانمندی همراه با سرعت در کارشناسی و پرداخت خسارت ملاک ارزشمندی برای ارزیابی تجارت‌نو است که می‌تواند تبلیغ موثری در معرفی این شرکت به مشتریان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور