امام جمعه لواسانات: شاه را بیرون نکردیم که فلان آدم بیاید فساد کند


حجت الاسلام سید سعید لواسانی شامگاه جمعه در مراسم...


حجت الاسلام سید سعید لواسانی شامگاه جمعه در مراسم دومین یادوارهٔ شهدای نجارکلا لواسان که در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد فاطمیه این محله برگزار شد با تاکید بر اینکه اساسا انقلاب اسلامی برای مبارزه با فساد به وجود آمد گفت: این انقلاب ضد ستم و ضد فساد است و مفسد آمریکا باشد که فساد اکبر است یا در لواسان فرقی نمی کند، باید جلوی او بایستیم. مسئولی که فساد را ببیند و سکوت کند خودش هم فاسد است.

وی افزود: حفظ انقلاب واجب و اصلی ترین مصداق امر به معروف است، بنابراین دعوت به عدالت امر به معروف و مقابله و مبارزه با فساد و ناکارآمدی نهی از منکر است.

لواسانی ادامه داد: وظیفهٔ ما است تا مقابل فساد افراد حقیری که برای دنیای خود رشوه می گیرند و کوه خواری و زمین خواری و تپه خواری یا هرنوع فسادی می کنند، و چهره انقلاب و نظام اسلامی را زشت میکنند بایستیم که اگر این کار را نکنیم ما هم فاسدیم چون مقابل انقلاب ایستاده ایم.

وی با اشاره به جریان دستگیری شهردار، دو عضو شورای شهر و چند تن از کارمندان شهرداری لواسان در هفتهٔ اخیر اذعان داشت: به بنده می گویند شما این کار را کردید! آنها خطا کردند و قوه قضائیه حکم صادر کرده، اگر هم من کردم افتخار می کنم اما قاضی پرونده را زیرو رو می کند و الکی حکم نمی دهد! خطاکار باید پای کارش بایستد.

امام جمعه لواسانات گفت: در این جریانات فساد بیش از مردم دلم برای اسلام می سوزد؛ اسلام به این زیبایی است و ما زشتش می کنیم سپس به همان شکل به جهانیان نشانش می دهیم!

لواسانی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم انقلاب را حفظ کنیم که البته واجب شرعی و عقلی است، باید با تبعیض، فقر، آقازادگی، بی تقوایی و ناکارآمدی مقابله کنیم. مسئول ما غلط کرده فساد کند! یا فساد را ببیند و سکوت کند. بدانیم مبارزه با این اشرار واجب است.

وی تصریح کرد: ما اصلاً برای مقابله با همین مسائل انقلاب کردیم؛ انقلاب نکردیم تا شاه را بیرون کنیم بعد فلان آدم بیاید فساد کند! و جیبش را از مال ملت پر کند. مسئولان سیاسی، قضائی و دولتی باید بیدار باشند و با فاسد و مفسد مقابله کنند، تعارف هم با کسی نداریم.

امام جمعه لواسانات تأکید کرد: باید کشور را برای مفسدان جهنم کنیم تا برای مردم بهشت شود، مثل زمانی که برای شاه جهنم و برای ملت بهشت شد. این یک قاعده است که اگر غیر از این باشد کشور برای مردم جهنم می شود.

وی با اشاره به جریان تپه خواری در تپه سرخه لواسان از برخورد ضعیف دستگاه های مربوطه با آن انتقاد کرد و گفت: باید جلوی این پدیده زشت گرفته شود و ما توقع داریم این کار زودتر انجام شود.

لواسانی با گرامیداشت ایام الله دههٔ فجر بیان داشت: باید برای انقلاب کار کرد و زحمت کشید، بهانه پذیرفتنی نیست. ما مأمور به تکلیفیم نه نتیجه، اگر خداوند بخواهد پیروز می شویم.

وی اظهار داشت: انقلاب یک نعمت برای ما است و فردا از این نعمت از ما سوال می شود که چه کردیم؟ ما موظفیم انقلاب را در برابر کسانی که میخواهند آن را از بین ببرند حفظ کنیم، چه آمریکا و داعش و صهیونیست باشد چه دشمنان داخلی فرقی نمی کند.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و ۲۰ روستا، یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا