معامله قرن، تلاشی برای ماندگاری رژیم صهیونیستی بود


معامله قرن، تلاشی برای ماندگاری رژیم صهیونیستی بود

حجت الاسلام حسینی به موضوع معامله قرن اشاره کرد و گفت: این اقدام یک تلاش به ظاهر در راستای صلح برای ماندگاری رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدنصیر حسینی» ظهر امروز (11 بهمن) در خطبه های نخست نماز عبادی سیاسی این هفته شهر یاسوج ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات به سخنی از امام علی (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: سه خصلت است که انسان جزای آن را در دنیا می بیند، ظلم و تجاوز کردن به حقوق مردم، قطع کردن صله رحم و قسم دروغ یاد کردن که اینها در همین دنیا مجازات می شوند.

امام جمعه یاسوج ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر، گفت: انسان متقی و اهل ایمان نمی تواند ببیند حاکمیت دست مخالف دین است، زیرا انقلاب اسلامی یک مطالبه عمومی بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای اجرای احکام بوده و احکام کتاب آسمانی برای اجرا هستند، اضافه کرد: اگر مدیریت دینی و حاکمیت دینی شکل نگیرد، احکام الهی محقق نمی شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ضرورت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: باید جلوی منکرات گرفته شود .

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه مردم موظف هستند جلوی منکرات بایستند، یادآور شد: حاکمیت باید بسترهای لازم را برای تربیت دینی مردم فراهم کند.

وی با بیان اینکه برخی حاکمیت ها مردم را از بین می برند، گفت: اگر مدیریت دینی شکل نگیرد جامعه مثل غرب مروج فحشا و ولنگاری اخلاقی می شود.

حجت الاسلام حسینی ضمن تاکید بر اینکه باید حاکمیتی باشد که بسترهای لازم را برای احکام خدا فراهم کند، گفت: ما به انقلاب اسلامی نیاز داشتیم، حکومت پهلوی علیه دین شورش کرد، دخترها را برهنه و بازار شراب فروشی را رواج داد، آیا این چنین حکومت می تواند مروج دین باشد؟.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه ملت ما نتوانستند بی دینی را تحمل کنند، گفت:رژیم پهلوی به دستور اربابان غربی خود دنبال بی هویت کردن مردم ایران بود و می خواستند شرافت و اخلاق مردم را بگیرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه حاکمیت باید دست انسان های عالم، عادل و آگاه باشد، اظهار داشت: جریان انقلاب اسلامی ثمره الهی خواسته دین، قرآن، انبیا و حضرت محمد (ص) بود.

حجت الاسلام حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته یاسوج ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی به مناسبت های این هفته اشاره کرد و گفت: ۱۲ بهمن ماه روز بازگشت امام(ره) به ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آمدن امام خمینی (ره)، معنویت، عزت، اخلاق، اسلام، پیشرفت، سیاست به ایران اسلامی بازگشت.

وی با اشاره به اینکه حکومت پهلوی حکومت تحقیر بود که بر ملت ایران تحمیل شد، ادامه داد: از نظر علمی تحقیر شدیم، اما ملت ما این تحقیر را نپذیرفت و شکوه خودش را با پاسخ به ندای امام بازگرداند.

حجت الاسلام حسینی ضمن بیان اینکه امروز رتبه ۱۱ هوا فضا را داریم و در ابعاد مختلف رشد کردیم، اضافه کرد: علت دشمنی دشمنان با ما این است که در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، جتماعی و ... درحال رشد هستیم.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حاکمیت دینی در کشور برقرار و احکام الهی اجرا شد، در حالی که رژیم پهلوی مخالف دین مبین اسلام بود.

وی یادآور شد: ملت ایران چنین وضعیتی را تحمل نکرده و به رهبری امام خمینی (ره) با همه توان برای مقابله با رژیم منحوس پهلوی به میدان آمدند.

حجت الاسلام حسینی گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک شجره طیبه اهداف و آرمان های والای مذهبی، دینی و فرهنگی دارد و برکات متعددی نیز در ابعاد گوناگون در چهار دهه اخیر داشته است.

خطیب جمعه یاسوج با بیان اینکه معامله قرن به عنوان معاهده یک طرفه در ظاهر برای ایجاد صلح در منطقه خاورمیانه است، اضافه کرد: در واقع این معاهده عامل به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و تضمین کننده امنیت آن خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر اینکه برخی سران خودفروخته کشورهای اسلامی در انعقاد معامله قرن نقش و تأثیر داشته اند، یادآور شد: رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی مورد نفرت مسلمانان جهان بوده و به دلیل داشتن قدرت پوشالی شکست پذیر است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت تاکنون ضربه های مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کرده و در آینده نیز این گونه خواهد بود، گفت: به لطف الهی رژیم صهیونیستی به زودی نابود شده و از صفحه روزگار محو می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!